Hallo Dames, Ik had gisteren een tuurtest. Na uploaden zie ik er zelf niet veel meer van, maar ik ben blijkbaar een slechte tuurder. Nu had ik graag gewacht om nog eens te testen tot er een mogelijk duidelijk streepje zichtbaar zou zijn, maar zelf heb ik niet zo’n geduld meer om te wachten tot mijn NOD. Vandaag ben ik 11 DPO. Hebben jullie foto’s van de oploop van jullie testen van een tuurstreepje naar een duidelijk streep? Ik ben benieuwd hoe lang ik nog zou wachten.
Dat is bij iedereen anders. Je zou morgen al een klein oploopje kunnen zien hoor. Spannend. En alvast gefeliciteerd!
Inderdaad vandaar leek het me goed om van meerdere personen het te zien dan weet je de 2 uiterste. Ik durf morgen nog niet te testen uit schrik weer zo’n ‘onzichtbaar’ streepje te krijgen. Dankje, maar ik durf voorlopig echt nog niet te denken dat ik zwanger ben. Wie weet was het een vals streepje ofzo…
Ik heb toevallig getest met dezelfde testen deze zwangerschap maar wel pas vanaf 13 dpo (wel al getest vanaf 11dpo maar andere testen).
Beide rijtjes zijn van 12, 14 en 16dpo. Linker zijn kruidvat testen en werden een vroege miskraam. Rechts zijn midstream testen van zwanger en kids.
Dankjewel dames! Ik zie bij jullie allen wel duidelijk een verschil om de 2 dagen. Misschien dat ik me er morgen nog eens aan waag.
Hier mijn testjes van 10 t/m 13 dpo, hopelijk helpt t je! Ik had op 14 dpo (mijn NOD) een test streep die net zo duidelijk was als de controlestreep.
1e zo 2e ma 3e di 4e is kruidvat test dus dan moet je kijken naar het rechterstreepje een knaller. Dus om de 2 dagen loopt de rest op. Ik duim voor je.. Was het vandaag beter ?
Dit was overigens van mijn huidige zwangerschap. Weet niet hoeveel dpo, maar wel duidelijke oploop. Benieuwd naar je nieuwe test!
Dankjewel dames voor jullie fotootjes. Ik vond het heel leerrijk om de verschillen te zien. ik heb vanochtend met 12 DPO opnieuw getest, maar helaas niets te zien. Dan toch een valse test waarschijnlijk…
Van deze zwangerschap, 11, 13, 15 en 17 dpo En weer paar dagen na de laatste had ik een clearblue digital met een 3+ (toen was ik 4 weken en 5 dagen ver)