Heey dames, K vroeg me af waneer je een test kan doen ? Ik ben nou iets meer dan 2 weken en 3 dagen na me laaste menstruatie heen & ik denk dat ik zwanger ben dus daarom wil ik een testje doen dalijk maar kan ik dat nu al doen of zal ik er nog mee wachtte .. Kj hoor het graag (K)
Je kunt testen vanaf de dag dat je je volgende menstruatie verwacht. Sommigen kunnen al iets eerder positief testen maar dat kan ook net zo goed wat later zijn.
Ohw Oke..Maar k kan echt niet meer wachtte man Ben nieuwsgierig toevvalig vanacht in me droom droomde ik ook al dat ik ging testen en dat ik zwanger was dus daarom wilk nou wel testen eigenlijk Maarjha zo te zien kan jij al testen K hoop het wel voor je
zeer waarschijnlijk erg zonde van je geld om het u te doen. ik testte 2 dagen voor mijn nod positief en dat is geluk hebben
Ohw Gefeliciteerd Maarjha is jammer datk nog zo lang moet wachtte man & welke testen gebruiken jullie gewoon van de kruidvat ?
Lastig he dat wachten! Ik ga hier morgenvroeg testen. Ik heb gistermorgen getest maar die was negatief. Ik heb Kruidvattesten. Eerder gebruikte ik die van 2 voor 5 euro maar die zijn bijna niet te krijgen. 'k Heb nu net 2 voor 10 euro gekocht. Ik had tijdje terug ook van die dromen waarin ik zwanger was en ook eentje dat ik moest bevallen. Maar 'k geloof er niet zo meer in, behalve wanneer ik een positieve test zie! 'k Heb me ook wel eens flink zwanger gevoeld terwijl ik 't niet was. Nu voel ik niks alleen sinds donderdag buikpijn, van die ongi-krampen, alleen komt er nu niks op wat afscheiding na.
ja ook kruidvattestten. 2 voor 5 euro. maar echt geloof me het is nog veel te vroeg. zeer waarschijnlijk geeft de test negatief aan. als je zwanger zou zijn nu is het waarschijnlijk aan het innestelen. dus meid hoe moeilijk het ook is. wacht nog minstens een dag of 10. succes
Tja... maar misschien wordt je wachten straks wel beloond! Ik vind tot morgen wachten al lang duren... hihi dus laat staan nog heel wat daagjes!