hallo meiden/vrouwen, Ik heb een hele onregelmatige cyclus dus ik weet echt nooit wanneer ik nou ongesteld moet worden of niet... nu is het 3,5 week geleden dat ik ongesteld ben geweest.. Nu de laatste week heb ik soms krampen tussen mijn vagina en navel in.. als ik erop druk doet et gewoon pijn en ook als ik me buik inhoud of naar de toilet moet. Ook ben ik sinds vandaag heel misselijk de hele dag al en heb ik een beetje maagzuur.. En ik eet echt ontiegelijk veel echt de hele tijd trek maar als ik eenmaal aan het eten ben heb ik geen trek meer heel raar.. Denken jullie dat ik zwanger kan zijn? Alvast bedankt.. Groetjes Roos
even afwachten wat het testje zegt! ik weet het wacht moeilijk is.. want ik moet zelf ook wachten! zal voor je duimen! laat het ons weten
Het zou kunnen maar ik bunkerde voor mijn nod ook altijd. ff afwachten en probeer jezelf niet gek te maken he
ik word nu echt gek van de krampen in mijn onderbuik echt onder de navel Vanochtend moest ik gaan fietsen naar mijn werk toen begon het heel viel bijna flauw zoveel pijn.. Hoop dat dat snel over gaat
ben eind november gestopt met de pil. 1 t/m 5 dec. mijn ongi gehad. Vervolgens kreeg ik mijn volgende ongi (?denk ik?) op 26 dec. dit duurde maar 2 dagen en was zeer weinig en anders van kleur. (sorry voor details). Ik heb de laatste twee weken ontzettende pijn rechts in buik en rug. Nu alleen nog mijn rug. Verder ben ik ontzettend opruimerig geworden en moet ik vaker naar het toilet. Bij de sportschool is mijn buikomvang gemeten en die is in twee maanden met 15 cm toegenomen. Ik heb al testjes gedaan maar deze zijn negatief. Kan ik toch zwanger zijn? _________________