vanaf wanneer hebben jullie weer seks gehad naar de bevalling? ik had van iemand gehoord dat je medisch gezien 4 weken moet wachten, is dat zo? ik zou het alwel willen maar durf eigenlijk nog niet zo goed, moet het vloeien helemaal over zijn het is nog maar heel minimaal.
Er staat zo'n 6 weken voor, maar het is eigenlijk gewoon wanneer het vloeien gestopt is, dan is de wond ook min of meer genezen! En je moet het natuurlijk pas doen als jij er zelf klaar voor bent en het van onderen ook weer goed voelt! Ik heb elke keer na de bevallign 6 weken gewacht gewoon voor mijn eigen gevoel, vloeien was al gestopt hoor, maar gewoon vond dat een prettiger idee, had zoiets van nu ben ik er weer klaar voor en had het idee dat het toen echt helemaal genezen was (moet ook wel zeggen dat ik beide keren behoorlijk ingescheurd ben hoor, dus was ook wel een beetje bang dat, het mis zou gaan)!
Nou, ik zou nu ook wel weer willen hoor! Maar dat gaat nog niet.. Ik heb namelijk een behoorlijke knip gehad, met wel 20 hechtingen.. De wond daarvan is wel genezen, maar het deed dus giga veel pijn toen mijn vriend en ik wilden vrijen met elkaar. Ga vandaag dus ook naar ome dokter om erna te laten kijken of het wel goed is daarbeneden
jeetje zonnestraal 20 hechtingen? dat is echt veel. toevallig hebben we het gister geprobeerd ben morgen 4 weken geleden bevallen. het ging wel goed eigenlijk het deed geen pijn ofzo alleen was het een beetje gevoelig waar ik mijn hechting had zitten.(ik had maar 1 hechting gelukkig)
Fijn dat het weer goed ging! Het is in het begin gewoon een beetje aftasten en uitproberen (t'is als de eerste keer {|= ...)!
hier heeft het bijna 5 maanden geduurd voor we weer sex hadden...mede door een giga knip (48 hechtingen) het knappen van de hechtingen tijdens de kraamtijd waardoor de wond uit zichzelf moets helen en het groei van wild vlees en het verwijderen daarvan duurde het wel even voor iki er aan toe was...de eerste keer deed mega pijn...oh ik kon wel janken...inmiddels loopt het weer en gaat het weer als vanouds...
hier ook nog geen seks. al vanaf dat i 20 weken zwanger was niet meer.. maar eergister is mijn spiraaltje gezet dus we kunnen er bijna weer tegenaan
Dat je daar behoefte aan had joh! Maar het bloeden was toch nog helemaal niet gestopt lijkt me? Ik zou dat dan echt niet doen hoor, het wordt niet voor niets afgeraden!
Het gaat er niet om of het gaat, het gaat erom of je nog vloeit, om eventueel infectie gevaar! Als je wond nog niet geheeld is, is het gewoon niet verstandig om te doen!
dat weet ik ook wel, ik vloeide al niet meer. maar daarom is het nog wel eng om het weer te doen! dat hield mij persoonlijk gewoon tegen, voor mijn vriend kon het niet snel genoeg
ik heb bij alle 2 de eerste 3 dagen echt flink gevloeid maar vanaf dag 5 werd het steeds minder en dat vind ik best fijn want je hoort soms echt dat ze lang blijven vloeien
Ik vond het ook eng hoor de eerste keer weer! Maar had er ook totaal geen behoefte aan zo snel, wat ik dus eerder had geschreven na 6 weken pas weer, na allebei de bevallingen!