Nou das een fijne vriend dan, om zich zo lang niet te laten zien! Hier komt het ook nu pas op gang maar vind het met een tweede echt heel anders en niet fijn.. ik heb spijt dat we niet voor een kraamfeest zijn gegaan...
Wij hebben bij alle ooms en tantes er briefjes bij gedaan in gedicht vorm om ervoor te zorgen dat we niet na 4 maanden nog met bezoek zouden zitten. Een bachelor opleiding en een eigen zaak zorgen voor nogal wat drukte dus vandaar dat wij een soort van einddatum in dat gedichtje hebben gezet. We hebben uiteindelijk tot 7 weken na de bevalling met bezoek gezeten en we vonden het heerlijk dat dat zo snel klaar was en we dus gewoon lekker op onze vrije dag met zijn 3tjes waren. Heerlijk!!!!!!
Onze kleine meid is nu 4 en halve week oud. Het grootste gedeelte van de familie is nu wel geweest. Sommige ooms en tantes kwamen ook samen, dus dat was wel fijn! Maar ik denk dat we nog wel t/m februari met bezoek zitten, aangezien het in december voor iedereen al zo druk is..
Heb zelf dit topic geopend, onze dame is nu bijna 4 maand en we hebben het meeste nu wel gehad. Alleen nog wat vrienden van ons, maar die hebben net als wij een eigen bedrijf(boerderij) én kleine kids. Wij gingen bij hen ook wat later langs. Ik heb het er nu echt wel mee gehad hoor! afgelopen zondag is ze ook gedoopt, dus dat was voor mij echt een soort afsluiting vd "kraamperiode". Maar nu wil er nog een nichtje langskomen, had ik altijd goed contact mee, maar is van haar kant enorm verwaterd, had haar veel eerder op bezoek verwacht...heb er dus niet zo'n zin in, maar ok, wat moet dat moet....
Heeft bij onze eerste ook maanden geduurd. Maar ik heb al vrij snel het idee van 'het huis aan de kant en er opgeprikt bijzitten' laten varen. Bezoek is bij mij altijd welkom, maar ze moeten me dan wel nemen zoals ik ben. En dat is doorgaans rommelig
Hi hier nog steeds kraambezoek gisteren en vandaag weer en dat gaat nog door tot ongeveer half februari haha
wij krijgen morgen nog kraamvisite en van onze vrienden roept ook nog steeds dat hij langs moet komen. Voor de rest heb ik iedereen wel zo'n beetje gehad geloof ik
Hier was het na 6 weken over( nummer 3) Als mensen niet de tijd en moeite kunnen nemen om eerder te komen dan is de aardigheid er wel een beetje af. Het is niet zo dat ze niet mochten komen maar de beschuit en muisjes waren toen echt wel op en werden niet meer opnieuw gekocht. Bij mijn oudste 2 bleef het veel langer doorgaan en daarom hebben we met de derde een grens getrokken bij 6 weken.Je zit allemaal volop in het ritme en de zwangerschap en bevalling zijn allang een afgesloten hoofdstuk.
Mijn idee: al het bezoek dat binnen m'n verlof valt is kraambezoek, alles daarna gewone visite. We hebben inmiddels de adressen voor de kaartjes op een rijtje en los van naaste familie (ouders, broers, zussen) verwachten we zo'n 15 bezoekjes. Misschien 20. Dat moet toch lukken in die periode
hihi, onze meid is in mei geboren en in november hadden wij de laatste 'kraam'visite. ik bleef het wel kraamvisite noemen ze hadden ons meisje immers nog niet gezien. Ow, en wat betreft dat pakje maat 68, dat zou ons meisje nu met bijna 9 maanden meteen aankunnen
Ach ja, of je ze nou beschuit met muisjes geeft of wat anders. Wij verwachten a.s. zaterdag nog een 'kraambezoekje'. En met 1 stel dt graag wil komen, moeten we nog een datum prikken. Prima, hoor, dat beschuitje kunnen ze krijgen. En een cadeautje voor de kleine is ook welkom. Ik wil ook niet iedereen in de 1e weken over de vloer hebben. Bij ons zat de drukke decembermaand er ook nog eens tussen. Sinterklaas, mijn verjaardag, kerst, oud en nieuw en wij allemaal ziek. Blij dat ze toen niet allemaal wilden komen.