wel zwanger maar geen pijnlijke borsten.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jet75, 15 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    :eek: Halllo allemaal

van de week kreeg ik de verassing van mijn leven, ik ben zwanger.
    Na drie testen te hebben gedaan drong het echt pas een beetje door.
    Ik en mijn man waren helemaal gelukkig omdat dit ons tweede kindje van ons samen is.
    Nu voel ik me niet echt mega zwanger, ik heb last van maag zuur waardoor ik misselijk ben zo nu en dan. Kramp in mijn onderbuik alsof ik moet gaan menstrueren. Mijn borsten waren een paar weken terug wel wat zwaar en voelden aan alsof je ongesteld moet worden maar ik had niet zoiets van auw tjonge ik zou wel eens zwanger kunnen zijn zoals ik bij mijn twee zoontjes had toen had ik goed en flink pijn in mijn borsten.
    Nu heb ik heel af en toe een beetje last maar als ik opsta in de ochtend lijkt het wel of alle symptomen er niet meer zijn. Eenmaal goed op voel ik wel wat symptomen.
    Mijn huisarts vertelde mij dat ik niet af en toe pijn aan mijn borsten kan hebben, of je hebt het of niet. Ik al weer helemaal in paniek want wie weet ben ik dan wel niet zweanger.
    Heeft iemand dit ook wel en dan weer geen pijnlijke borsten??
    En wie weet wat dit eventueel kan betekenen??

Liefs van Jet :)

2. jet van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
    ik had in mijn tweede zwangerschap ook geen last van me borsten en bijna geen syptomen wel misselijk en vooral als ik bij iemand in de auto zat
    maar per persoon en per zwangerschap is het ook niet altijd het zelfde kwa symptomen
    maar ik wens je veel geluk toe

3. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    bedankt voor je reactie Marijke.
    Ik moet zeggen dat ik mij zowiezo anders voel als bij de zwangerschap van mijn zoons. toen had ik direct door dat ik zwanger was, nu dus helemaal niet. Mijn man zei tegen me je ziet eruit alsof je zwanger bent en ik kon alleen maar zeggen gaat het wel goed met je ? ik voel helemaal niets bijzonders.
    Nu ben ik in de ochtend wel misselijk maar niet zo dat ik moet spugen.
    Ik voel mij ook een stuk onzekerder dan bij de andere twee.
    Zeker als een huisarts zegt het kan niet zo zijn dat je soms wel en soms niet gevoelige borsten hebt .
    Zoals ik al zei heb ik het heel af en toe wel maar soms ook niet.
    Wie weet is het dit keer wel een meisje.
    Volgende week heb ik een echo om te kijken of het goed zit .

liefs van Jet

4. ik hoop echt dat alles goed zit
    maar ja een huisarts kan niet de dingen voelen die jij voelt en als je het af en toe heb kun je nog best zwanger zijn waarom niet
    ik hoop het gauw van je te horen hoe het is afgelopen volgende week en veel succes

duim voor je

5. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hai, hier nog eentje die geen pijn aan dr borsten heeft...Heb ik de vorige zwangerschap ook niet gehad...ze zijn wel een cupmaat groter...
    Volgens mij is dat gewoon per persoon verschillend...

liefs fay

6. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hai,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik had zelf ook nog helemaal nergens geen last van. Ik wist dat ik zwanger was, puur alleen van de test, maar verder had ik niets.
    Tot in het weekend. Toen kwamen de gevoelige tepels (bijna pijnlijk) opspelen. Ben benieuwd wat er volgt.

7. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ik heb het ook hoor, de ene dag meer dan de andere. Ze voelen wel zwaar aan vooral als ik net mijn bh uit heb gedaan maar soms doen ze echt niet zeer en soms moet ik ze vasthouden zo steken ze.
    Ze zeggen dat iedere vrouw verschillendis hoe kan je huisarts dan weten hoe jij je moet voelen. Nee hoor geloof in jezelf en als de test zegt dat je zwanger bent dan ben je zwanger maar ik weet hoe het is om onzeker te voelen ik heb naast mijnborsten nagenoeg geen symtomen gehad. Ben niet misselijk geweest, niet meer moe dan ik al was, was hongerig maar dat was ik voor de zwangerschap ook al. Dus de testen waren voor mij de enige bevestiging, heb er ook wel een stuk of 8 door heen gegooid in 11 weken tijd. NU heb ik wat meer klachten gekregen dus voel me ook meer zwanger.
    Succes!

8. Niet meer actief

nou hier iemand die toch echt af en toe zere borsten heeft. Steken alsof iemand er met een naald in prikt..

Deel Deze Pagina