hallo dames.... ik heb nog steeds geen gevoelige borsten of tepels. bij mijn vorige zwangerschap had ik dat al voordat ik wist dat ik zwanger was ik dacht toen nog dat dat kwam omdat ik verkouden was... maar nu nu nog steeds niks maar dat hoeft toch ook niet of wel? ja ik ben net zo onzeker als de helft hier van jullie pffff bang dat het mis gaat, maar toch moet ik het positief blijven zien... het is gewoon allemaal goed! over 8 dagen krijg ik weer een echo om te kijken of ze alle 2 gegroeid zijn of dat er alsnog 1 het niet overleefd heeft... maar ik ga er van uit dat ik gewoon 2 kloppende hartjes zie!!!!
hai hai, Ik had ook tot vorige week nog nergens geen last van. Ik nog maar lopen roepen op vrijdag: nee hoor nergens geen last van. Nou, dat kan dus blijkbaar ook met een dag omslaan, want oh mijn god. Vanaf zaterdag gevoelige tepels, niet normaal. Maar ja, als dat het enige is, mag ik niet klagen. Sommigen zijn misselijk tot en met en dat heb ik gelukkig niet.
Ik liep ook te roepen dat ik nergens last van had en dat dat mij onzeker maakte. Nou sinds zondag van de ene op de andere dag misselijk en moe moe moe!! ik kan de hele dag wel slapen!!!!. Maar ik mag niets zeggen want dit wilde ik toch??.evy261,mandytjuh,lauraatje en bar, ook gefeliciteerd!!! Liefs, Mannie
Dat was ook het eerste wat ik voelde, heb normaal niet zo'n gevoelige borsten. Dus dat viel direct op... het werd langzaam erger en na een tijdje weer minder... maar er was een tijd dat ze echt ontzettend pijn deden, vooral ik 's avonds mijn BH uitdeed! Gr. Niki
Bij mij deden mijn tepels zeer direct één dag na de eisprong, mijn menstruatie bleef uit en was zwanger. Mijn borsten zijn sindsdien gevoelig en sinds een paar dagen krijg ik fikse steken in mijn borsten dus zoals het in de boeken staat dat het weer minder wordt klopt bij mij niet en ik heb ook geen donkere tepels gekregen vind ik zelf.
Ik had vanaf de eisprong tot zo'n 4 dagen geleden zere tepels....nu zijn mijn borsten een stuk gevoeliger geworden, maar ja...dat heb ik dus elke maand...die beurse borsten dan he... Die zere tepels was nieuw... Mijn borsten waren wel al heel snel heel soepel...en totaal geen pijntjes eraan, ook heel raar...nu lijken ze wat voller en zijn beurs, maar dus nog steeds heel soepel....