Alles anders bij een 2e?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inky, 19 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Jeetje ik ben me een partij onzeker!! Met de zwangerschap van Lars heb ik nooit het gevoel gehad dat het verkeerd zou gaan in de eerste 3 maanden en nu .................. Ik heb gewoon ongipijnen en kijk 10 keer op een dag of ik bloed verlies.
    Nu komt het denk ik ook wel omdat ik 3 dagen voor mijn NOD heb getest, hardstikke positief hoor, en daarom misschien onzeker ben.

Ik gooi er morgen nog een test tegenaan maar ik maak mezelf helemaal gek.

Hadden jullie dat ook dat het bij de 2e zo anders voelt en dat je onzekerder bent? Ik weet dat 2 andere meiden het ook hebben.

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Yep heb het ook! Er knaagt een stemmetje in me dat ik een miskraam zal krijgen, heb er zelfs over gedroomd. Ben normaliter heel intuitief ingesteld, weet alleen niet of ik echt waarde moet hechten aan dit gevoel. Het maakt me iig erg onzeker, bij elk pijntje denk ik ' zie je wel!'

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja heb ik ook gehad..
    Ikzelf denk dat het komt omdat je al een gezond kindje hebt rondlopen en je nu nog beter weet wat er allemaal fout kan gaan de eerste 3 maanden.

Inky, ook ik heb er verschillende testen tegenaan gegooit.. omdat ik 3/4 dgn voor mijn NOD posi getest had... maar geloof me.. je bent echt zwanger!! hihi

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ben nu juist een stuk rustiger dan bij mijn eerste.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het is voor mij m'n eerste, maar dat ik steeds ga checken of m'n ongi is doorgekomen is wel herkenbaar idd.
    Net als jou heb ik dus ook behoorlijk vroeg getest en dat in combinatie met af en toe menstruatiepijnen ben ik dus ook wel een beetje bang dat ik gewoon ongesteld ga worden!

6. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi!

Ik heb het ook. Ik ben eigenlijk sinds gister pas echt zwanger, tenminste, zo voelt het. Vanaf het begin het idee gehad dat het mis was of zou gaan. Verloor ook bloed en kreeg met 8 wkn een echo en met 11 wkn. Waar alles goed op was trouwens. Toch bleef ik onzeker :rolleyes: .

Maar na gisteren :D , we hebben het hartje voor het eerst gehoord, bloeddruk goed en zelfs sinds een tijdje wat gefriemel in de buik, voel ik me eindelijk helemaal zwanger!! Nu gaan we genieten!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik denk ook als we een echo hebben gehad dat het dan anders wordt.

Ik heb er net weer een test tegenaan gegooid en ben toch echt zwanger haha

8. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Van harte hoor!! Probeer er maar vast van te genieten ;)

9. Niet meer actief

Ik ben eigenlijk juist rustiger onder deze zwangerschap. Maar zoals ik dat bij de eerste had, sta ik nu ook niet stil bij het feit dat het fout kan gaan. Ik kijk er ook redelijk nuchter tegenaan. Gaat het fout, dan is dat even balen, maar dan snel weer door hoor.. Nu weet ik tenminste zeker dat ik zwanger ben (in tegenstelling tot maanden geleden dat ik het idee had dat ik een MK had gehad zonder een posi test te hebben, want dat vond ik verschrikkelijk)

Hier gelukkig geen stress. Ik heb na de positest dan ook niet meer getest om te kijken of het nog steeds zo is...(maar ik was ook 4 dgn overtijd toen ik posi testte)

Succes meid.. je kan me bellen he..

10. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    dat of ik bloed verliestde checkte ik ook ond elke dag 6 7 keer

11. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik had het ook en nog wel een beetje.
    Bij deze zwangerschap heb ik ook 3 keer bruinverlies gehad en bij mijn eerste zwangerschap helemaal niks, dus dat maakte me ook onzekerder.
    Gelukkig heb ik de meest kritieke weken gehad en ik heb maandag het hartje gehoord bij de vk en morgen heb ik mijn 2e echo.

12. sim

sim Niet meer actief

ik ben ook eenstuk onzekerder dan de eerste keer, maar dat komt ook door die miskramen en dan lees je nog eens vanalles, plus komt ook bij dat je nu weet wat je hebt en hoeveel je van een kindje gaat houden, het is echt van onschatbare waarde wat er binnen in ons groeit :D

Deel Deze Pagina