Bij de eerste 2 nooit misselijk geweest en nu vanaf ong 5 weken. Ben er nu voor het grootste gedeelte vanaf... alleen in de supermarkt lopen is nog wel eens een probleempje. Ik doe aan piowershoppen en race door de winkel, als ik buiten ben voel ik me beter. Kotsen heb ik nooit gedaan... dat is al zeker jaar of 5 geleden. Heb een maag van gewapend beton.
Ben vanaf week 4 de hele dag elke dag kotsmisselijk en nu nog steeds, dus al 11 weken... Ik hoop echt dat het niet lang meer duurt...en dat ik niet bij de groep vrouwen hoor die het tot aan de bevalling hebben.....Heb het er helemaal mee gehad en ik geef het graag door hoor (je weet niet wat je wenst...) pffffffff
Vanmorgen voor het eerst misselijk geworden en overgeven. Ben bijna 8 weken zwanger. Hoop dat het niet al te lang duurt.
Bij mij begon het vanaf week 5 en ik merk dat het nu steeds minder wordt. Heb niet hoeven overgeven ofzo maar we steeds misselijkheidsvlagen. succes!
ik ben niet de beste om hier antwoord op te geven denk ik maar ik ben helemaal niet misselijk geweest. Alleen soms een beetje een weeig gevoel als ik wat te laat ging eten.
Ben vandaag voor het eerst een beetje misselijk. Gelukkig niet overgeven, maar van die vlagen dat je denkt dat alles er weer uit wil.