Hier met 16 weken, wel meteen duidelijk. Placenta ligt bij mij aan de achterkant dus dan voel je het beter!
Sinds enkele dagen ben ik zeker dat ik de baby voel, dus bij een 16-tal weken. Ik voel lichte stampjes onder mijn navel, wel heel apart dat gevoel
Ik voelde mijn zoontje voor het eerst met zo''n ruime 17 weken... (deze 2e weet ik niet zeker, maar dacht zondag wat te voelen..ben pas 12 weken, dus weet het echt niet zeker)
Dit is mijn eerste kindje en ik voelde het voor het eerst bewegen tussen de 15 en 16 weken. Rond de 17/18 weken kon mijn vriend de kleine voor het eerst voelen bewegen. En toen ik met 19 weken op vakantie in Griekenland was zagen we het ook bewegen als ik lekker aan het relaxen was. Dat vond ik helemaal een apart gezicht!
1ste kindje hier. Met 15 weken voor het eerst, plopjes. Het is ook erg wonderlijk allemaal..als ik me hele buik zie bobbelen enzo.. geweldig!
Hai,eerste kindje voelde ik met 19 weken en het is waar ,de tweede voel je eerder waarschijnlijk omdat je het plop gevoel herkent.En dan heb ik het niet over die kabouter Ik hb de tweede dus met 15 weken gevoeld maar tot nbo toe nog geen ECHTE schop.. groetjes Linda
ik heb sinds een paar dagen ook het idee dat ons kleintje aan het schoppen is.. maar ik weet het niet zeker.. voelt soms als een stroomschokje.. maar soms denk ik ook weer van, aah kunnen ook mijn darmen zijn? het gaat zo snel dat je nieteens de kans krijgt om te voelen wat het nou daadwerkelijk is.. hahaha.. ik lees hier over plopjes en schopjes en borrelen.. dus ik zal er eens op letten.. maar het lijken mijn darmen wel? wie dacht dat eerst ook? ik weet trouwens niet waar mijn placenta ligt.. ze zei alleen dat die goed lag..
Ja precies, voelt als een soort *bloep*... dacht ook eerst dat het gewoon darmen waren maar aan de andere kant, mijn darmen voelden nooit zo. Denk dat het ook wel je beep is die nu voelt hoor, kan prima rond die tijd!
ik weet het nog niet helemaal zeker maar het zou idd goed kunnen.. ik zal er eens op letten de volgende keer .. wel bijzonder hoor.. en ergens denk ik ook dat het echt de beeb is.. alleen het is zo'n vreemd gevoel dat je het nog niet echt kan geloven.. want hoe groot zal de beeb nu zijn?
hallo ik begin nu ook allerlei dingen te voelen in mijn buik, nog geen schop maar ik voel wel dat er van alles daarbinnen gebeurt.. raar gevoel is het..
mijn 1ste voelde ik met 16 weken de 2de voelde ik al met 13 was ook wel de hele zwangerschap een druktemakertje de 3de was wat later met 17 weken zij liet op zich w8en
Sam voelde ik pas rond de 20 weken en nog heel onduidelijk. Deze voel ik al een tijdje, ook wel onduidelijk hoor, maar ik weet wel dat het de baby is. En het wordt nu steeds krachtiger.