Met 18 weken herkende ik het gevoel dat het zeker de beebie was en niet een of ander orgaan dat in de weg lag. Whahaha.
mijn 1e voelde ik met 19 weken. en de 2e.. kan ik nog niet echt wijs uit of dat nou echt de baby is. mijn placenta ligt ook aan de voorkant.. dus wacht het nog maar even af!
Ik voelde hem ook pas met 18 a 19 weken. Echt apart en erg leuk gevoel, nu schopt hij alleen maar harder, hihi
Met 15 weken voor het eerst wat gekriebel......Vanaf week 17 zijn het duidelijk zachte schopjes.....Een heerlijk gevoel!
Ik voelde het vorige week voor de eerste keer echt zo`n plop En wat ook zo raar is dat ik voel aan welke kant het ligt.. hij/zij gaat naar de kant van papa liggen heel appart maar wel grappig en zodra hij thuis komt en ik lekker lig te relaxe op de bank en hij gaat praten dan begint er een van binnen mee te babbelen .. met gekke bewegingen dan .. Groetjes Patricia
Ik voel de baby dan wel al maar ook m'n darmen gaan tekeer, alsof de baby ertegenaan schopt, heel vreemd hoor
rare vraag misschien, maar wat voel je dan eigenlijk? Hoe merk je het? zit namelijk rond die tijd dus ben heel benieuwd of ik wat ga voelen eerdaags..misschien rond de feestdagen....
hai eikie79, we gaan bijna gelijk op wat leuk..! is in het begin moeilijk in te schatten of het je kndje is of wat anders.. maar als je op je gevoel afgaat zit je meestal wel goed.. tenminste hier wel.. ik heb het vaak savonds.. als ik dan eindelijk rustig zit, en dan ook in de zithouding, dan voel ik ons beebje bewegen.. net alsof hij langs de baarmoeder schuift.. en dan ineens krijg je een klein plopje.. wat hij dan doet weet ik niet.. haha.. is echt een heel bijzonder gevoel... bij mij voelt het dus als een soort belletje wat plopt.. en soms ook een trillinkje.. net als je weleens bij je oog hebt.. en soms voel ik de beeb echt bewegen langs de baarmoeder..
Ik voel de kleine sinds 17 weken bewegen.. In het begin zacht plopjes, die steeds sterker worden. En af en toe voel ik ook duidelijk dat het ff op 1 plek tegen de baarmoederwand aandrukt.. Het zijn bij mij nog niet echte schopjes.. Maar dat komt wel.. Ik voel het goed als ik zelf ff bezig geweest ben.. Zoals vanmorgen na het opzetten van de kerstboom..
Geweldig, de laatste week voel ik echt heeeel duidelijk beweging daar beneden. Mijn man heeft zijn hand op mn buik gelegd toen ik op mn rug lag en hij zei dat het voelde alsof er een vinger uit mn buik stak en op zn hand kriebelde, hij schoot ook overeind... Het leek mij een beetje vroeg, 16,5 week maar hij weet zeker dat hij iets voelde....
Haha, als ik op bed lig en ik voel mijn kindje bewegen, en ik zeg datn tegen mijn man dat hij zijn hand op mijn buik moet leggen, in de hoop dat hij dan ook wat voelt. DAn houdt de kleine ineens op met bewegen.. En pas als mjn man zijn hand dan weghaalt, voel ik het weer... Dus nu al papa pesten.. Zit er vroeg in..
Ik voelde onze meid rond 16 weken. Was eerst heel licht maar de plopjes werden steeds duidelijker. Nu sinds 22 weken voel ik de plopjes sterker worden en veranderen in schopjes. Me vriend en familie kunnen het ook al voelen, heel leuk.
Haha ingrid. dat is vaak bij ons ook.. Soms heeft hij het geluk dat ze door trapt. Maar vaak stopt ze snel..