hoe visite plannen met 2e druemes

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door nogeenwonder, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    ik ben in februarie uitgeteld mijn zoontje is dan 18 maanden
    en ik vroeg me af hoe ik het met het kraambezoek aan moet pakken..
    ikzelf dacht al alles te plannen als ijn zoontje lag te slapen.
    hoe zouden jullie dat doen???
    alvast bedankt

2. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik zou het gewoon doen wanneer je zoontje erbij is, zo word hij er ook bij betrokken...

3. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    hallo
    dat zou ik ook wel willen maaaaar
    mijn zoontje is een ontzettend druk mannetje die het vertikt om te gaan slapen als er bezoek is....
    helaas

4. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Emiel is ook vrij druk maar ik wil het bezoek in de kraamtijd en daarna plannen om zijn slaapjes heen. Dus 's morgens bezoek en aan het einde van de middag. Zo betrek ik Emiel overal bij. 's Avonds zo min mogelijk bezoek en als het dan wel zo is of Emiel eerder naar bed of die avond maar wat later.

Ik vind het belangrijk om Emiel overal bij te betrekken. Er veranderd al veel voor zo'n dreumes.

Ook zou je je dreumes een keertje kunnen uitbesteden of ergens laten spelen als je bezoek krijgt. Je dreumes heeft die dag alle aandacht voor zichzelf.

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

lees aandachtig mee, wij zitten dan in dezelfde situatie ...

6. appelthee

appelthee Niet meer actief

maar ik zou oook niet te veel en te vaak visite willen als de kleine wakker is. anders snapt hij de ballen ervan.
    ik zat er al aan te denken, onze dreumes gaat naar een gastouder. en als hij dan daar is ook visite te ontvangen.

7. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ik zou zeker je zoontje erbij betrekken
    dus als de visite eris dat hij dan ook gewoon wakker is

die van mij was inmiddels 4 maar wij hebben aan de
    visite gevraagd of ze ook wat voor de oudste mee willen nemen
    zo krijgt hij ook zijn aandacht
    niet dat alles naar de baby gaat
    en dan accepteren ze het veel bete r

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja dat is ook iets wat ik altijd doe, als we op kraamvisite gaan en ze hebben nog een kindje meer dan neem ik ook altijd een kleinigheidje me voor dat andere kindje.
    Ze krijgen dan inderdaad ook het gevoel dat ze erbij horen.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.860
    113
    Wij gaan de visites om zijn slaapje heen plannen. Onze kleine man is gek op gezelligheid en we willen hem er zoveel mogelijk bij betrekken.

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb het bezoek gewoon gepland zoals het mij uitkwam. Meestal was Emme thuis en wakker en soms was ze op het KDV.

Wat bij ons niet lukte was een kraambezoekje rond 20.00 uur en dan Emme al in bed hebben liggen. Ze lag dan net in bed en hoorde de bel en de stemmen van het bezoek. Dan riep ze uit bed: ik wil er ook bij. Ze hebben dus heel goed door wat er gaande is hoor. Wij hebben haar er dan vaak even in d'r pyama bijgelaten en na een kwartiertje naar bed gebracht. Dat vond ze prima.

En bij een tweed krijg je veel minder bezoek hoor, dus maak je er ook niet al te druk om.

Pim

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wij zijn nu volop bezig met het kraambezoek ontvangen en ik merk dat het voor Roos (13 maanden) superonrustig is als er vaak bezoek is.
    Wij doen nu 1 keer doordeweeks bezoek en verder 's avonds als zij slaapt. mensen bellen hier nooit aan dus dat scheelt. In het weekend komt er wat meer bezoek

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wij gaan om die rede dit x voor een kraamfeest.
    Ik vind dat er voor Lisa al zoveel verandert, dat ik geen zin heb in elke x bezoek, waarvan ze de helft amper kent.

13. Bloem08

Bloem08 Lid

30 nov 2008
    20
    0
    0
    Hier was de 'oudste' 15 maanden toen zusje kwam. Omdat veel bezoek toch in de avond of in het weekend wil komen en wij dan het liefst onze aandacht aan onze meisjes willen geven, hebben wij voor een borrel gekozen. Het is toch al zo'n hectische tijd waarbij nog steeds veel mensen over de vloer komen. De borrel is dan ook uitstekend bevallen en zullen we bij een eventuele derde zeker weer doen.

Deel Deze Pagina