ongesteld geweest maar nu heb ik symptomen (?)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zanetti, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dag allemaal.

Even een vraagje.
    Mijn menstruatie is net voorbij, het begon met 3 dagen bruin/zwart afscheiding (sorry moet effe). En daarna een lichte menstruatie zonder vliesjes wat ik normaal heb, dit hield 2 dagen aan. Gisteren was het voorbij.

Alleen heb ik sinds gisteren last van mijn borsten, de zijkanten en mijn tepels doen pijn en jeuken verschrikkelijk. Heb er dikke blauwe aders op en witte rondjes (mini kleine ronde vlekjes) op de tepels overal. En ook een constante druk in de onderbuik (zeurig gevoel).

Ik vind het zo vreemd, als ik het nou voor de menstruatie had en tijdens dan kon ik zeggen dat het hoort bij de menstruatie. Maar die is dus voorbij :(

Zijn dit misschien na-symptomen van de menstruatie?
    Komt het iemand bekend voor? Of zijn mijn hormonen wat in de war?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zou gewoon een testje wagen. Want het lijken zwangerschapssymtonen. Of je hebt een keer een hele korte cyclus?

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Wat fijn dat je zo snel reageerd melisa. :)

Nou een korte cyclus, ik was 6 overtijd dit keer. oh god ja een test. Heb met 1 dag overtijd getest, negatief. Daarna dus 6 dagen overtijd en toen ongesteld geworden en nu deze klachten.

Heb ik weer? :rolleyes:

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Van ontpillen kan in ieder geval geen sprake meer zijn. Ik zou toch gewoon een test doen. Is ie negatief dan is er van een zwangerschap in ieder geval geen sprake. Van na-menstruele klachten heb ik in ieder geval nog nooit gehoord? Succes!

5. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

oh wacht je bedoelt dat ik NU dit keer een korte cyclus zou hebben? Sorry :oops: dus dat mijn eisprong eraan komt? heeeeeeeey niet eens aan gedacht. Zou het zo zijn denk je.

Oh mensen wordt gek van mijn eigen lichaam. :confused:

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dat is wat ik wilde lezen, zit al hele tijd te googlen en mezelf gek te maken.
    Daar schiet ik dus ook niets mee op, ik doe morgen een test.

iig erg bedankt voor het meedenken melissa! Lfss yach :)

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh graag gedaan hoor. Houd me even op de hoogte hoe de test was... En ik bedoelde inderdaad dat je wellicht al weer een eisprong zou kunnen hebben.

8. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    he yach

misschien ben je toch zwanger.

je kan misschien een innestelings bloeding gehad hebben.

ik zal gaan testen.

he slik jij geen pillen ja niet de pil maar zoals ik hem nu van etos zwanger worden

die zorg voor een betere eiersprong en dat je cyclus regelmatig wordt.

voor mij wordt het nu spannend begin nu wel heel ligtjes gevoelige borsten te krijgen en tepels ook ben ik heel er moe.
    en last van mijn rug.

maar ja dat heb je ook als je ongi moet worden.

wordt hier helemaal gek van want als ik het wordt wat was dan die tussentijdse bloeding.

in iedergeval geen ovuluatie bloeding volgen de huisarts dat was te veel.

dan verlies je maar een paar druppels.

waarom lijken die syntomen toch zo veel op elkaar eiersprong of zwanger of ongesteld je weet gewoon niet waar je aan toe bent.

meid ik hoop het echt voor je maar ja je kan inderdaad een vervroegde ovuluatie hebben misschien kan je een ovuluatie test doen bij het kruitvat heb je nu van het eigenmerk 5 stuks alleen weet ik de prijs niet.

misschien een uitkomst om te weten of je ovulueerd

ja ik weet het ook niet of leg het aan je arst voor.

verhaal wordt een beetje lang ik zit weer op de praat stoel.

maar hopelijk goed nieuws ;)

gr. jojo

9. Karinsia

Karinsia Nieuw lid

29 mei 2008
    4
    0
    0
    Hoi!

Ben "nieuw" sinds deze week. Ik ben sinds maart gestopt met de pil.
    Vorige keer een cyclus gehad van 29 dagen, nu van 27 dagen.
    De ovulatie merk ik heel duidelijk: behoorlijke krampen.
    Vanaf vorige week een paar dagen last gehad van bruine afscheiding, afgelopen week moest ik ongesteld worden en dat werd ik jamer genoeg ook. Ik was vorige week, voordat ik ongesteld werd, er helemaal van overtuigd dat ik zwanger was: buik in de war en rommelig, weeig op de maag, gevoelige tepels en lichtjes in mijn hoofd. Ben ook maar anderhalve dag ongesteld geweest. De eerste keer nadat ik gestopt ben met de pil was ik ook maar 1,5 tot 2 dagen ongesteld. Dus vanmorgen voor de zekerheid maar een test gedaan: negatief!
    Balen! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Hebben jullie hier ervaring mee?

10. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hai melisa,

Heb niet getest, ik bespreek het maandag met mijn gynaecoloog. Denk dat ze me wel even wilt zien. Wil ook niet testen omdat ik het simpelweg niet durf. En ook denk dat ik ondanks mijn klachten niet zwanger ben.

Voor een eisprong denk ik dat het wel te vroeg is, heb nog nooit een hele korte cyclus gehad namelijk.
    Ik wacht het rustig af, klachten zijn nog hetzelfde, heb vandaag zo'n pijn aan de tepels/borsten dat ik geen bh kon aandoen :oops:

Zal je op de hoogte houden. Jij ook succes met zwanger worden meis!
    Lfs yach. :)

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dag Jojo.

Voor innesteling is het toch iets te laat? Kreeg bloeding na mijn nod, 6 dagen overtijd om precies te zijn. Kan je dan spreken van een innesteling, nee he?

Ja het is soms erg frustrerend die symptomen, ze lijken allemaal zo op elkaar inderdaad.

Een vervroegde eisprong? zo vroeg? zit nog maar op cyclusdag 6 :s
    Met ovulatie testen heb ik nooit gewerkt, weet via bloedonderzoeken (via de gyn) dat ik een hele mooie eisprong heb elke maand. Wie weet ga ik die ovulatie testen ook eens proberen.

Bedankt meid, ben zo blij dat ik hier soms op de site mijn ei kwijt kan. Jij ook veel succes, je mag bijna testen, hoop dat je zwanger bent. :)

Lfs yach

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Dag meid, welkom op de site. :D

Je bent nog maar kort gestopt met de pil, ik denk dat je lichaam even moet gaan wennen zonder pil. Ook wel 'ontpillen' genoemd. Je kan de eerste paar maanden na het stoppen met de pil allerlei symptomen hebben om gek van te worden. Sorry wil je niet ontmoedigen hoor, absoluut niet, maar dat je weet dat het heel normaal is die klachten die je hebt.

MAAR, er zijn ook genoeg vrouwen die heel snel na het stoppen van de pil zwanger raken. Elk lichaam is anders (gelukkig wel :) )

Heb net ook een menstruatie van 2 dagen achter de rug. Altans denk dat het een menstruatie was, was wel veel lichter als normaal en heb nu gekke klachten. Ik ben anderhalf jaar gestopt met de pil, dus aan de pil kan het niet liggen.

Veel succes met zwanger worden meid, hoop dat je snel zwanger mag zijn.

Lfs yach :)

13. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    hoi yach

jeetje ingewikkeld zeg je was overtijd en nu weer die syntomen.

ja het kan ook zijn dat je cyclus een beetje aan het rommelen is ja hoe moet ik het uitleggen.

soms heb je een ei en heb je syntomen maar soms wil die niet springen en dan probeert ie het later nog eens in je cyclus ja vreemd maar zo heb ik het gehoord van mijn arts het kan.

maar anders moet je het voorleggen aan je arts.

nou tot nu toe ben ik nog niet ongesteld geworden heb wel last van mijn buik maar ja dat heb ik nu al 2 weken mijn borsten worden gevoeliger en mijn tepelhof is niet donkerde maar meer doorbloed lijkt het meer rozer.

nog misselijk ik heb het gevoel of ik ongi moet worden en dan trekt het weer weg.

heb wel een test in huis gehaald maar durf hem niet te doen raar he :)

ik wacht denk ik tot morgen of maandag want ja wie weet wordt ik het morgen.

mijn baarmoedermond zit nog wel hoog maar ik ga daar niet echt van uit.

ik hoop het ergens dat ik zwanger ben ga er niet van uit.

wel vreemd allemaal heb een tussen tijdse bloeding gehad dan zou je toch denken van ja mischien toch.

als ik het nu wordt nou dan ga ik naar de ha want dan klopt er iets niet.

ik heb een cyclus van 28 dagen maar je lichaam kan je heel goed weer voor de gek houden.

nou meid ik vind het echt heel jammer voor je.

het is echt vervelend die syntomen hebben van zwanger en je bent het niet wordt er gek van en onzeker.

ik laat je wel weten hoe het met mij afloopt.

gr.jojo

14. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi jojo ik las net je andere berichtje dat je nog steeds overtijd bent en over een dagen nog eens gaat testen. Ja dat lijkt me toch het beste, even afwachten en als je nog steeds overtijd blijft en negatief test even langs je h.a.

Ik duim in ieder geval voor jou.

En mijn update: ben niet zwanger. Die borsten pijn kan de gyn niet verklaren, maar ik moet het in de gaten houden. Het kan aan de hormonen liggen.

Dus wat mij betreft mag deze topic gesloten worden moderator.

Lfss yach. :)

Deel Deze Pagina