Ik werd vannacht wakker door kramp. Was niet in mijn hele buik, maar een plekje rechts halverwege mijn onderbuik. Ik voel de beeb wel gewoon bewegen nu en vanmorgen. Iemand enig idee wat dit was? Moet ik de VK bellen?
zijn t niet je banden die zeer doen? ik heb heel de afgelopen wk al aardig wat pijn gehad in me onderbuik.bij mij in t midden dan van me onderbuik. van de wk gingen we ff naar buiten lopen met de honden en ik had zulke steken...en later was t weer minder.. en mn bekken worden ook gevoeliger lijkt t wel...geen idee wat t is...maar ik moet dinsdag naar de VK toevallig en vraag t weer... vorige afspraak vroeg ik t ook en toen zei ze dat ik als t aanhield ff bij de dokter een urinetest moest laten doen voor blaasontsteking.schijn je ook sneller te krijgen als je zwanger bent.. ik probeer wat rustiger aan te gaan doen want ik denk dat ik te druk bezig ben nog soms en dat t daar van kan zijn.
Ik heb dat heel erg als ik een tijd op mijn zij heb liggen slapen en dan op mijn rug wil draaien.. Hoort er maar gewoon bij denk ik dan maar.. Trekt ook vanzelf weer weg. Maar als je twijfelt kun je natuurlijk altijd even de vk bellen.
dit klinkt wel logisch, want ik kon me idd niet meer lekker omdraaien. Dan deed dat plekje pijn. Bedankt voor je antwoord!
nou had ik het net weer, maar dan aan de andere kant van mijn buik. Ik hoop maar dat het niks ernstigs is.
Ik had het van de week toen ik even aan het wandelen was, kon het helemaal niet plaatsen maar het deed enorm pijn op 1 plekje aan de rechterkant... vreemd... Eenmaal thuis na even te hebben gezeten ging het weer over en beebje beweegt goed. Wat het was? Geen idee, dus ik ben ook erg nieuwsgierig wat het kan zijn geweest. Liefs