zenuwen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ninaVI, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninaVI

    ninaVI Fanatiek lid

    6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Eindelijk na 4 maanden komt de afspraak(maandag 13 aug) waar we al zo lang naar uitkijken!

    In april heeft manlief operatie gehad en nu komt as maandag hopelijk het verlossende woord over onze toekomt m.b.t. onze kinderwens!
    Als de operatie niet heeft geholpen zijn er veel te weinig/geen zaadjes waarmee we een behandeling kunnen starten.

    Als ik heel eerlijk ben heb ik er geen goed gevoel over...dat is iets wat ik niet kan uitleggen maar dat idee heb ik.....! Ik weet moet positief zijn/blijven maar soms is dat gewoon heel moeilijk! Mijn man is ook stik nerveus en ben ook bang hoe hij het eventuele nieuws zal oppakken! Tot nu heeft hij het altijd een beetje weggeschoven van het is nog te vroeg om verdrietig te zijn!

    Ben bang wat ons te wachten staat!

    liefs Nina
     
  2. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Heel veel sterkte! en succes maandag.
    Ook al is het heel moeilijk toch positief blijven denken!

    Gr. Sabrina
     
  3. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Het is heel menselijk om vantevoren van alles te verzinnen om jezelf gek te maken, maar het kan ook positief uitpakken en dan heb je jezelf voor niets zo zitten treiteren met die gevoelens.

    Ik weet niet wat voor een operatie je man gehad heeft. Had hij spataderen? Zat er iets dicht? Ze zijn tegenwoordig zo kundig, dat ze zelfs zaad operatief kunnen verwijderen en met IVF-ICSI kunnen ze dan toch een poging doen je kinderwens uit te laten komen.

    Ik geef toe dat het feit dat dit alles nodig is al erg genoeg is en reden om zo af en toe eens flink te janken. Lekker doen, want het is niet niks.

    Moed houden meis.

    Liefs,
    Danielle
     
  4. ninaVI

    ninaVI Fanatiek lid

    6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Dank jullie wel meiden!

    Hij had inderdaad spataderen! Deze zijn als het goed is opgeheven. Hij voelt zelf wel dat het daar een stuk koeler is! Maar aan de andere kant hij moet van heel ver komen!

    Hij had bij zijn 2e potje maar 20 zaadcellen die allemaal niet goed bewogen! ( zijn 1e potje 10 die niet goed bewogen)

    Dushi succes de komende dagen kan ieder moment komen gaaf hoor!

    liefs Nina
     
  5. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Mijn vriend heeft ook heel erg slecht zaad hij is geboren met maar 1 nier en heeft daardoor maar 1 zaadbal. De eerste keer had hij 13 miljoen zaadjes waarvan 15% maar beweeglijk en de 2e keer maar 2 miljoen waarvan 0% beweeglijk dus nog te slecht voor IUI, daarom willen ze bij ons waarschijnlijk meteen IVF/ICSI gaan doen.

    Maar is ook moeilijk voor de man he? Hun zelfvertrouwen krijgt echt een deuk. Ik merk dat hij het daar toch moeilijk mee heeft ook al zegt hij steeds van komt wel goed. Mannen praten daar niet zo gemakkelijk over denk ik he?

    Gr. Sabrina
     
  6. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :) bedankt.

    Ze is het bewijs dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!
    Begin nu inderdaad ongeduldig te worden en nieuwsgierig naar dit nieuwe leventje.

    Liefs,
    Danielle
     
  7. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Heej meid,

    Kan me je zenuwen voorstellen maar met een klein aantal kunnen ze ook gewoon ICSI doen..........Bij ons de laatste zaadtest 240.000 zaadcellen waarvan 3% beweeglijk.........

    Hoop dat er in ieder geval nu een flinke verbetering in de zaadaantallen te zien zal zijn.
    Meid kop op en hou de moed er in.......
    Weet dat dat moeilijk is...

    Liefs Hannah
     
  8. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    ester heel veel sterkte voor maandag en hoop dat het goed uitpakt voor jullie en dat je voorgevoel het dit keer niet goed heeft succes
     
  9. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ook namens mij heel veel sterkte, dat je maar goed nieuws mag krijgen maandag..
     
  10. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Nina,

    Wat fijn dat jullie maandag eindelijk mogen.
    Het blijft een gedoe en breng steeds maar teleurstelling en toch ook hoop mee.

    Lopen jullie ook het EMC?
    Zie dat je ook uit Rotterdam komt. Je kan met trouwens ook altijd een pb sturen hoor, als je vragen hebt over het zh en de behandelingen. Inmiddels ben ik een oude rot in het vak.

    Liefs,
    Elvira
     
  11. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heel veel succes Nina, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
     
  12. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi nina
    en hoe was de uitslag?
    ik had in mijn eigen topic gezegd dat ik je in de gaten zou houden omdat mijjn man dezelfde operatie heeft gehad en nu las ik dus dat jullie vandaag de uitslag krijgen.
    ik ben heel erg benieuwd en hard aan t duimen voor jullie
    kuzz
     
  13. ninaVI

    ninaVI Fanatiek lid

    6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, joehoeeeeeeeeeeee

    We mogen met ICSI starten...echt we zijn zo ontzettend blij...en we weten dat we nu pas aan het begin staan, maar we hebben de kans gekregen om biologische kindjes te krijgen!

    Mijn man is van 20 niet bewegende zaadjes naar 500.000 waarvan er 100.000 goed genoeg zijn voor een behandeling via ICSI!
    De androloog gaf aan dat we met drie maanden onze eerste poging ongeveer gehad zullen hebben.....

    A.s woensdag heb ik afspraak met de gyn! Dus echt super snel. Ik hoop dat het met de rest net zo snel zal mogen gaan!

    Lief Mommy to be dat je aan me hebt gedacht! Hoe gaat het met jullie nu?

    dikke kus van een supergelukkige Nina en man!
     
  14. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nina wow dat is super goed nieuws zeg!
    En wat een verbetering zeg.........
    Super meid.
    Dat is weer een stapje dichterbij!
     
  15. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    wauwie
    das een verbetering!
    ik krijg er zelf ook een positief gevoel van.

    bij ons is het nog steeds afwachten, half september moeten we zaadjes inleveren en op 1 oktober krijgen we de uitslag daarvan.
    ik heb nog een vraagje: zijn jullie ook via de uroloog begonnen met de onderzoeken?
    en was jij al van te voren bij de gynacoloog geweest?
    wij zijn nl alleen nog maar bij de uroloog geweest en ikzelf ben nog helemaal niet onderzocht dus alles loopt op dit moment nog via de uroloog en ik ga er een beetje vanuit dat we in oktober doorgestuurd worden naar de gyn , wij weten op dit moment ook helemaal niet wat de volgende stappen zullen zijn al gaan we er een beetje van uit dat we ivf of icsi krijgen

    mou meid ga lekker genieten met je mannetje van dit goede nieuws
    kuzz
     
  16. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Nina,

    Wat een goed nieuws zeg. Ben helemaal blij voor jullie. Sluit je aan zou ik zeggen in het IVF/ICSI topic. Wie weet zie ik je binnenkort wel tijdens het wachten in het EMC.

    Liefs,
    Elvira
     
  17. ninaVI

    ninaVI Fanatiek lid

    6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Misschien wel elvira! Ik ben benieuwd as woensdag Bij de gyn en hoe snel alles gaat!

    Ik zag iets staan van gyn Kam? Ken je die?

    Mommy to be, wij zijn na een jaar proberen voor onderzoeken naar het ziekenhuis gegaan en daar ben ik via de gyn na wat onderzoeken gehad te hebben bij de androloog terrecht gekomen..... echo en bloedonderzoek was goed vervolgens moest manlief potje inleveren en toen kwam schokkende nieuws geen levende zaadjes.... wij wisten van tevoren dat we met icsi rekening moesten houden!

    Heel veel succes meid en hou ons op de hoogte!

    Kuzzzzzz
     
  18. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    nina fijn dat je goed nieuws heb gehad en succes woensdag!
     
  19. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Nina,

    Dr Kam, nee geen idee. Er lopen er zoveel. Het is wel een gewone gyn, want alle IVF artsen ken ik inmiddels.

    Spannend hoor. Straks eerst de verplichte voorlichtingsavond voor jullie en dan gaan met die banaan!
     
  20. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wat een super nieuws! Wat de wetenschap toch allemaal kan he! Super dat jullie nu met ICSI mogen starten... ben helemaal blij voor jullie.

    Heel veel succes!
     

Deel Deze Pagina