Houston countdown

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mireille74, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

vorige maand de frustratie dat m'n vriend in de verkeerde dagen weg was en na toch een klein sprankje hoop niet zwanger gebleken... maar nu lijkt de timing wel héél goed. vanmiddag kwam hij thuis na zes dagen, geen kinderen in huis (dat is een unicum) en we hebben elkaar even goed laten merken hoeveel we elkaar gemist hadden zeg maar. en nog geen halfuur later voelde ik m'n eisprong....... normaal merk ik wel voortekenen dat m'n eisprong eraan zit te komen maar deze keer leek het wel alsof eitje dacht "joepie gezelschap die zwem ik tegemoet" haha. perfecte timing dus... en nu aftellen. een mooie Houston countdown van 14 naar 0. nog meer dames met gesprongen eieren vandaag?

2. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat spannend! Hier geen gesprongen eieren (geloof ik) :d maar heel veel succes! Duimen duimen duimen!

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik duim voor je!

4. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dat is nog eens een goeie timing!;)

Ik heb m'n ei heel misschien gister gehad of maandag haha.. Ik weet het dus niet ;) ovulatietesten lopen sinds vanochtend af. Maar sinds gistermiddag licht roze/bruin bloedverlies, daarna niks meer. En vanmiddag ineens weer wel, meer en beetje donkerrood/bruin. Dus of ik heb een eisprongbloeding of ik ben ongesteld geworden..

Ik ga voor je duimen!!:)

5. Mireille74

dank jullie wel meiden! :)

jeej ik heb het quote knopje gevonden...

ik heb geen ervaring met ovulatietesten, ben nooit eerder zo bezig geweest met zwanger worden als nu... m'n gebrek aan kennis is dus een beetje een luxeprobleem zeg maar. ik heb dus wel de mazzel dat ik mijn eisprong altijd heel duidelijk voel... gisteren of maandag is nogal een tijdsverschil, waar baseer je dat vermoeden dan op? en een eisprongbloeding, kan dat ook al? weet wel dat je wat kan vloeien bij een innesteling maar dat is rond 6 tot 10 dagen na je eisprong toch? ik duim met je mee in ieder geval!

6. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, dat heb ik ook vandaag geleerd dat dat kan haha..
    6 tot 10 dagen is een gemiddelde, dus kan altijd afwijken (niet dat ik denk dat dat het is hoor haha!)
    Heb zondag t/m woensdag hoofdpijn gehad, en maandag ineens een fikse steek, m'n ovulatie testen waren vanaf zaterdag erg donker (nog geen knaller, maar sommige krijgen helemaal geen knaller bij eisprong). Maar toen kreeg ik dus die bloeding gister en begon ik weer te twijfelen. Vind het zo raar om na 14 dagen weer ongesteld te worden, kan natuurlijk omdat ik net pas gestopt met de pil.. Maar toch raar.. Nu maar afwachten..

7. Mireille74

weer wat geleerd dus ha ha! een cyclus van 14 dagen zou wel erg kort zijn toch? dan zou je inderdaad eerder denken aan een eisprong of innesteling... ik hoop het voor je! hier is het toch ook de angst van "ja de kans is vrij groot dat het raak is maar blijft het dan wel zitten". ik raak nu eenmaal makkelijk zwanger. maar die vroege miskramen hebben er behoorlijk in gehakt... hoe vaak gaan we onszelf dat nog aandoen, zeg maar... maar aan de andere kant dat stemmetje van "ja maar straks blijft 'deze' wél zitten". een stomme emotionele rollercoaster, dat is het.

8. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja lijkt mij ook erg kort, maar na wat gegoogle blijkt het dus wel eens voor te komen.. Kan zijn dat alles in de war is door het stoppen met de pil.. Hoop natuurlijk dat het een innesteling is, maar ik denk het niet!

Je hebt meerdere miskramen gehad dus? Jeetje, heftig zeg.. Ik ga voor je duimen!!

9. Mireille74

die pil is ook echt rotzooi eigenlijk he. onbegrijpelijk ook. als je er eentje vergeet kun je zwanger worden maar als je stopt met nemen kan je lichaam er flink van van slag zijn. na de geboorte van mijn jongste heb ik nooit meer de pil geslikt, beste keuze die ik ooit gemaakt heb.

ja, inmiddels heb ik vier miskramen gehad. iedere keer heel vroeg, paar dagen na de positieve test. zal aan m'n leeftijd liggen, ik ben 39 inmiddels. mag me nog in de handjes knijpen dat ik zo makkelijk zwanger raak, dat weet ik. maar het verdriet dat het steeds misgaat, dat is heftig.

10. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, ik ga ook echt niet meer aan de pil! Nu pas merk ik wat het allemaal met je lichaam doet! M'n echte menstruatie was ook veel beter dan die met pil. Met pil had ik heel veel krampen en rugpijn, en nu echt bijna niet!
    Ja dat lijkt me idd erg zwaar..
    Ik ben 22, dus heb nog even ;) maarja, als je eenmaal de keuze maakt om voor een kindje te gaan, wil je natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn!

11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja, ik ga ook echt niet meer aan de pil! Nu pas merk ik wat het allemaal met je lichaam doet! M'n echte menstruatie was ook veel beter dan die met pil. Met pil had ik heel veel krampen en rugpijn, en nu echt bijna niet!

Ja dat lijkt me idd erg zwaar..

Ik ben 22, dus heb nog even ;) maarja, als je eenmaal de keuze maakt om voor een kindje te gaan, wil je natuurlijk zo snel mogelijk zwanger zijn!

12. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

hoi hoi,

ja vandaag een hele mooie knaller gehad (ovulatietest) dus we maken het niet te laat vanavond hahaha. Ik ben trouwens ook 39 :D

13. Mireille74

ik was 21 toen mijn oudste zoon geboren werd, hij wordt volgende week alweer 18... ik snap je helemaal.

het verschil hoe de menstruaties waren kan ik me niet meer herinneren. met een spiraal was het ideaal voor mij. vloeide zelden en had er vijf jaar lang geen omkijken naar. mocht een kindje ons gegund zijn nu, dan komt er gewoon weer een spiraal. niet omdat er mogelijk nóg een kindje zou komen daarna, dat is uitgesloten. maar stomweg omdat mijn lichaam het daar prima op doet en het maakt een sterilisatie overbodig.

14. Mireille74

ha ha dopneusje, lekker vroeg bed in vanavond. kaarsjes erbij muziekje aan en laat gaan slapen. veel plezier!

15. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

hahaha, dank je wel, kaarsjes gaat wel lukken, muziekje maar niet te hard anders hebben we straks een klein stoorzendertje van 1 tussenin liggen :D

Jij ook veel succes he, hoop over een week of 2 op mooie roze strepen ;)

16. Mireille74

ha ha daar gaan we voor! hup wegwezen nu jij. je hebt betere dingen te doen nu :p

17. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik heb ook net m'n eitje gehad! Jiehoe...

Spannend!
    Ik duim voor ons allemaal! :)

18. Mireille74

14-1=13 hier... de eerste post-ovulatie kwaaltjes zijn er al. maar dat kennen we dat zegt niks. alleen bij mijn derde wist ik direct na de eisprong dat het raak was, de ochtend daarop hing ik meteen boven de pot... we wachten dus rustig af ha ha. zijn jullie al lang "bezig"?

19. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ha ha bijzonder, meteen de volgende dag al misselijk, wil ik ook wel! Weet je meteen waar je aan toe bent!

Wij zijn al best lang "bezig" sinds 2011 maar wel zo nu en dan even tussendoor gestopt.

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Volgens mij ben ik toch echt gewoon ongeteld geworden gister.. Het is nu gewoon bruinig met af en toe wat rood (sorry!) dus we gaan vol goede moed door naar ronde 3.

Haha, apart in dat gelijk de volgende dag te weten, wel heel handig haha!

Ga voor jullie duimen dames!

Deel Deze Pagina