Ik ben 35 en ben voor het eerst aan het proberen zwanger te worden. Vandaag heeft ook maand 6 van de pogingen niets opgeleverd, zo bleek. Na hoeveel pogingen waren jullie zwanger? En merkte je toen tijdens die succesvolle cyclus al iets?
Bij mij was 17/4 de mirena verwijderd, 8/5 menstruatie en op 5/6 positief getest. Helaas 10/6 een miskraam gekregen..
Als je de pil slikt en daarnaast een kuurtje inneemt is je pil niet meer betrouwbaar, denk dat ze dat bedoeld.
Jee... ik heb nooit de pil gebruikt of iets dergelijks... zie nu allemaal mensen die dat wel hebben gedaan, of spiraaltje hadden etc en na 1 ronde al bingo.. pff... :/
Ronde 8 de eerste x. Vmk. Toen meteen weer helaas ma. En nu ronde 4 na ma weer. Hopelijk gaat het deze x wel goed. Ik word over 9 dagen 35. Succes meis en hoop dat jij volgende maand een posi test hebt.
Wij zijn ook in April begonnen om een kindje te proberen te krijgen. Was meteen bij ronde 1 al raak, maar helaas een vmk gehad. Ronde 2 na vmk ook weer gelijk zwanger en zit nu bijna in week 7 Hopelijk blijft t nu wel goed gaan! Zelf slik ik al jaren de pil niet meer. Succes met zwanger worden. Hopelijk test jij binnenkort ook positief
Was al een jaar gestopt met de pil. Wildemijn lijf zoveel mogelijk natuurlijk hebben voordat we zouden beginnen. Ze kwamen een klein poliepje tegen en het advies bleek onder andere stoppen met de pil. Na een jaar geen condooms mee op o ze reis door Azië en al begonnen met foliumzuur, je weet het immers nooit en ik voelde dat het raak was na ronde 1. Op de terugreis hoopte OK dat het vliegtuig niet teveel turbulentie zou hebben thuis bleek mijn gevoel.goed. Zwanger na ronde 1!
ronde 30. Eerste 3 maanden zonder bij na Te denken, daarna ovu testen en temperaturen. Daarna gyn bezoekjes. Daarna bloedtesten, sperma testen, kijk operatie, spoelingen, we moesten halfjaar natuurlijke wijze doen, zkh bezoeken en doorverwezen naar een echte fertiliteit arts. Bleek dat mijn man slechte zwemmers te hebben, zelfs te slecht voor iui, mislukte ivf poging omdat de zaad en ei niet op een natuurlijke wijze samen willen smelten. Doorverwezen naar icsi, twee eitjes in m'n buik, zwanger en 2x kindersuprise!
Dit is ronde 10, witte test, dus wij gaan ronde 11 in. We zijn inmiddels al ruim een jaar bezig. Met mijn man is alles goed en bij mij was mijn bloed en echo ook goed. Nu twijfelen we of we de mmm in gaan.
Dat zeiden ze ook tegen mij. Maar bleek na veel onderzoeken, toch dat mijn heel weinig goede zwemmers heeft. Jouw cyclussen zijn extreem lang.
Deze snap ik even niet... waarom 'na veel onderzoeken?' Je kunt bij een spermatest toch meteen zien hoeveel er zijn? Dan weet je toch direct dat er voldoende of te weinig zijn? Zoals ik je berichtje nu lees lijkt het of bij gewone spermatests het leek of er wel voldoende was, maar dat later bleek: 'toch niet'? Of interpreteer ik het nu helemaal verkeerd..??