Schema verschuiven

Discussie in 'Voeding' gestart door zonnestraal83, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Mijn zoontje van 9 maanden wordt elke ochtend om 5 uur wakker en krijgt dan nog een bv, vervolgens slaapt hij verder tot 7 uur. Op zich niet heel erg, maar ik zou het wel fijn vinden als hij gewoon tot 7 uur zou slapen. Maar zijn schema is nu een beetje raar, waardoor hij ook al vroeg eet en naar bed gaat. Hij is na zijn laatste slaapje altijd enorm huilerig en pas na het eten gaat het beter, dus hij heeft dan echt honger volgens mij. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan verschuiven?
    Dit is ongeveer zijn schema:

5.00 bv
    7.00 wakker en fruithapje
    9.00 bv
    9.30 naar bed
    11.00 wakker
    12.00 boterham met margarine en een bekertje water
    13.00 bv
    13.30 naar bed
    14.30 wakker en rijstwafel
    16.30 avondeten met toetje
    18.00 bv
    18.15 naar bed

2. Bastet

Bastet Niet meer actief

Misschien wat later naar bed doen?
    Hij slaapt als ik het goed begrijp van 18.15 tot 05.00 uur, dat is een lange ruk, ik snap wel dat hij dan honger heeft en/of uitgeslapen is.

3. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ja, precies, dat is al heel lang, dus dat doet hij goed. Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar hem later naar bed te brengen. Hij was vandaag bijv. al om 13.30 wakker en wilde echt niet meer naar bed voor een slaapje aan het einde van de dag, dus uiteindelijk dan toch maar om 18.00 uur weer naar bed gebracht omdat hij zo doodmoe was.

4. fafje

fafje Niet meer actief

ik zou elke dag zijn dutjes overdag met bijv ene kwartiertje rekken...

je zou bijv na het fruithapje...badje kunnen doen...ben je ook were ff mee bezig, dan zal ie ook lekkr slapen..en dan verschuift het volgende dutje en dus bedttijd ook automatisch...mss is dat wat!?

Deel Deze Pagina