De titel zegt het al. Vanaf wanneer kan de misselijkheid toeslaan? Of is daar geen pijl op te trekken?
Bij mijn oudste na nod. Tussen week 7-11 heel heftig en nog een soort nawee tussen week 14-16. Bij de jongste al 4 dagen voor nod. Was met 6wk zwanger al 4 kg afgevallen en heb uiteindelijk tot ongeveer de 20e week metoclopramide gebruikt om een beetje normaal te kunnen functioneren
Bij mij begon het rond de 3,5 week ongeveer. Heeft aangehouden tot 5,5 wek. Toen een dag of 3 weggeweest en vanaf 6 weken weer volop terug.
Hier ook bij alle 2 nooit misselijk geweest! Alleen tandenpoetsen s morgens was niet zo fijn. Deed ik zo laat mogelijk!
Verschilt per persoon en per zwangerschap. Bij mijn zoontje met 5 weken, deze zwangerschap met 7 weken. Bij mijn missed abortion had ik een andere soort misselijkheid, eigenlijk enorme honger constant vanaf 6 wk ongeveer.
Allemaal op de dag af met zeven weken. Bleef de hele zwangerschap, maar op zo’n 25 weken ging het langzaam over in continu weeïg zijn. En op het laatst altijd lucht vast zitten met liggen. Kortom, hier drama
Bij mij is de misselijkheid nu begonnen (8 weken zwanger). Bij de zwangerschap van mn zoontje begon het ook rond die periode tot week 14 ongeveer
Hier al beginnen met misselijk en zelfs al overgeven vanaf 6-8 dpo (alle 4 keer op 6 dpo positief getest). Maar ik heb dan ook al 4 keer een HG zwangerschap gehad, dus dat is niet helemaal vergelijkbaar. Ik word al ziek van een hele hele lage concentratie hCG
Vanaf moment dat lijf ook daadwerkelijk hcg aanmaakte. 3 keer gedacht dat ik gewoon ziek was daardoor. 2 keer echt gruwelijk beroerd (2e zwangerschap is niet goed gegaan helaas dus misselijkheid zegt weinig) en derde keer weeïg en alleen avondmisselijk. Kon gewoon nuchter opstaan en dingen in huis doen voor mijn ontbijt aan.
Hier was het alledrie de keren rond de 6-7 weken dat het begon. Bij de eerste twee was het bij 12 weken weer bijna over, was ook wel vervelend maar niet heel erg qua misselijkheid. Deze zwangerschap heeft het tot 16 weken geduurd met daarbij tot 11 weken ook echt flink overgeven. Nu totaal niet meer misselijk. Volgens mij is er een groep bij wie het al heel snel begint, een groep waarbij het rond 6 weken begint en een groep mazzelaars die helemaal niet misselijk zijn. Bij een enkeling begint het pas na de 8 weken, maar dat gebeurt volgens mij niet heel vaak.
1e 2 zwangerschappen begon het rond de 5 weken en alleen smorgens tot week 12 ong. Deze zwangerschap begon het rond 7 weken en tot 14/15 weken hele dagen misselijk en overgeven. Nu begint het pas weg te trekken
Hier sinds week 6 echt misselijk. Daarvoor soms wat weeïg. Ook sinds deze week veel last van maagzuur waar ik dan ook weer misselijk van word.
Alle 4 zwangerschappen begon het met 7 weken. Het ging hier beter rond 11/12 weken en met 20 weken helemaal over.
Bij nr 1 en 3 voor nod. Bij nr 2 iets later. Bij alle 3 gebleven tot aan de bevalling. Enkel bij de oudste opnames gehad.