innesteling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lalo, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lalo

lalo Lid

24 okt 2012
    8
    0
    0
    #1 lalo, 24 okt 2012
    Laatst bewerkt: 24 okt 2012
    Hallo,

ongeveer 7 dagen na mijn ei kreeg ik kleine steekjes rechts onder in mijn buik, en de dag erna had ik s'morgens een beetje bloed bij het afvegen en dan s'avonds wat meer, de volgende morgen weer een beetje bloed en daarna was het weg, zou het in een innestelingsbloeding kunnen zijn? ik had het alleen bij het afvegen een beetje
    Verder heb ik soms nog een beetje trekkend gevoel links en recht onder in mijn buik, ook heb ik vanaf die dag wat lichte mestruatie krampjes gehad maar dat heb ik eigenlijk wel vaker. verder heb ik ook last van mijn borsten maar dat zegt ook niks, want dat heb ik ook elke maand.
    Gister werd ik misselijk van de parfum van mijn vriend, ook ben ik soms wat misselijk maar dat heb ik ook wel vaker.
    29 oktober is trouwens mijn nod

ohja waar ik ook veel last van heb is een zeurderig gevoel bij mijn liezen, en een sterkere reuk

dus wat denken jullie?

2. mamavanjusten

8 jun 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van die bloeding had ik precies tzelfde, en ik bleek zwanger. Blijkt dus de innesteling te zijn. Ben nog wel heel pril hoor, dus nog even afwachten. Ik teste voor mijn nod positief, dus ik zou zeggen doe een test.

3. lalo

lalo Lid

24 okt 2012
    8
    0
    0
    oh oke dat is fijn om te horen :) is dat niet nog een beetje te vroeg? heb over 5 dagen mijn nod.
    Verder het bloed was niet bruin fzo maar echt rood/roze

4. lalo

lalo Lid

24 okt 2012
    8
    0
    0
    niemand anders meer?

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    had gisterenavond en vanmorgen net hetzelfde !!! mijn nod is ook 29/10 !!!!

6. lalo

lalo Lid

24 okt 2012
    8
    0
    0
    oh leukk ben benieuwd.
    hoop dat we allebei zwanger mogen zijn:D

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    Hoop het ook mr ergens nog altijd het gevoel dat morgenochtend men menstruatie zal doorkomen..... We zullen zien...

8. lalo

lalo Lid

24 okt 2012
    8
    0
    0
    ja de ene dag denk ik het zou wel eens zo kunnen zijn als ik iets voel en de andere dag denk ik nee het is niet raak. nja we zulle zien indd

9. Jorah

Jorah Nieuw lid

27 okt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

Ik had woensdag 17 oktober me eisprong

gisteren erg pijn links en trok erg naar beneden deed erg pijn (maar geen bloed gezien of roze)

af en toe steken in me leisen.

30 oktober is mijn NOD.

wat denken jullie..? zou het me innesteling zijn geweest?
    ikhoop t zo!

Deel Deze Pagina