Dag dames, We hebben een stop ingelast met clomid en pregnyl dus deze maand is een hormoonvrije maand. Het is ook wel de maand waarin ik reeds een aantal sessies heb gehad bij de acupuncturist (bbrs acupunctuur). Vandaag, cyclusdag 21, heb ik bloedverlies. Gisteravond had ik menstruatieachtige krampen maar ook steken in de onderbuik/schaambeen. De dagen ervoor serieus grieperig gevoel! Ik vind het erg verwarrend allemaal omdat ik nog nooit zo'n korte cyclus heb gehad! Kan ik nog hoop hebben dat het een eventuele innestellingsbloeding is of mag ik de hoop al opgeven? Heeft iemand ervaring hiermee? Heb berichtje gestuurd naar mijn acupuncturist maar hij heeft nog niet geantwoord.
Hallo, Zelf ga ik ook naar acupunctuur, maar dit heeft mijn cyclus niet beïnvloed, misschien de laatste keer. Daarvoor nooit. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een regelmatige cyclus heb. Heeft je acupuncturist wel voldoende kennis over zwanger worden?
Bij mij inderdaad hetzelfde! Ga ook naar accupuncturiste en krijg chinese kruiden, maar heb eigenlijk het gevoel dat 't alleen de negatieve kant op werkt.. Heb nu ook eerder bloedverlies dan normaal en ook veel lichter/anders dan andere keren, heel vreemd. En ook grieperig gevoeld ervoor inderdaad + veel buikpijn.. Ik heb wel wat gelezen over innestelingsbloeding, maar ik heb ook rood bloed gehad en niet alleen roze/bruin. Is het bij jou hetzelfde als een normale menstruatie? Cyclusdag 21 is wel heel vroeg..
Hey, Volgens acupuncturist is mijn lichaam een opruiming bezig door alle schadelijke stoffen te verwijderen, vandaar de vroege menstruatie. Hij ziet het erg positief in. Laat ons hopen dat we binnenkort zwanger zijn dan!
Ik weet niet hoe lang je hiervoor Clomid en Pregnyl hebt gebruikt, maar als ik na een tijdlang hormonen gebruiken een maand moet stoppen dan is mijn lichaam meestal flink van slag. Dus hier zou het ook aan kunnen liggen.