Hoi allemaal, ik denk dat ik afgelopen woensdag of donderdag mijn eisprong heb gehad. Nu ben ik vandaag de hele dag heel hangerig, moe, veel hoofdpijn, maar vooral ook heel erg misselijk. Je kent wel: niet hoeven spugen maar wel dat nare gevoel in je buik. Natuurlijk kan het gewoon een opkomend griepje zijn. Maar toch vraag ik me af: kunnen dit nu al symptomen zijn van een zwangerschap?
Hoi, Volgens mij kunnen dit nog geen symptomen zijn hoor. (sorry) Een paar dagen na jou eisprong is de innesteling. Het lijkt mij niet dat je dat al zo snel kan voelen. Er zijn wel vrouwen die zich "anders" voelen tijdens de eisprong/net daarna. Dat ze die goed voelen. Ik hoop voor jou dat het goed nieuws betekend.
Hoi hoi, Dit is bij iedere vrouw anders... Ik wist bij alle 3 mijn zwangerschappen al lang voordat ik kon testen dat ik zwanger was... Was bij alledrie vanaf dag 1 misselijk, moe en echt niet genieten... Dus het zou kunnen, maar het beste is gewoon testen zodra het kan.. Succes groetjes Marianne
Dank je voor jullie reacties! Ik geloof ook niet dat ik zo snel al symptomen heb, maar toch ga je je bij misselijkheid opeens afvragen: zou het? Ik wacht rustig af en zie rond de kerst wel hoe het er voor staat!