Hallo allemaal, Wij zijn bezig met onze 4e ICSI in DD. Deze poging heb ik een onderzoek gehad naar mijn NK cellen dmv scratching en bleken deze te laag te zijn. Ik heb 3 dagen voor de terugplaatsing een injectie granocyte moeten zetten. Ik lees bij eerdere topics die inmiddels helaas gesloten zijn de er andere vrouwen zijn die vervolgens zwanger waren. Ik heb afgelopen donderdag een terugplaatsing gehad van 2 blastocystes welke volgens de arts toppertjes zijn. Ik zit nu dus in de wachtweken. Ik ben mezelf een beetje gek aan het maken of ik al iets voel. De eerste poging was ik namelijk kort zwanger (biochemische zwangerschap) en begon ik vanaf nu wel al signalen aan mijn lijf te merken. Maar wellicht was dat niet goed / te snel en ging het daarom fout? Ik hoop gewoon zo ook erg dat de deze 2 blijven plakken en we eindelijk papa en mama mogen worden. Wat zijn jullie ervaringen na scratching en eventueel granocyte tijdens de wachtweken? Voelden jullie al iets of was het een verrassing bij de test?
Bij mij exact hetzelfde, uit de scratching kwam een te laag aantal nk cellen. Bij de eerstvolgende cryo poging Granocyte gespoten en toen was ik (blijvend) zwanger. Laatst ook weer zwanger geworden van een cryo icm Granocyte maar helaas een miskraam. Ik moet zeggen dat ik me niet heel anders voelde en dat de positieve test beide keren een verrassing was. Spannend hoor! Even een praktische vraag: 1,5 week geleden ben ik weer in Düsseldorf geweest en toen gaf de arts aan dat Granocyte momenteel niet verkrijgbaar is, waardoor ik mogelijk bij een volgende poging prednison en aspirine moet nemen (wat helaas niet zo effectief is als Granocyte). Maar bij jou was het dus wel weer leverbaar of had je het al een tijdje in huis? Zou namelijk ook goed nieuws voor mij zijn Heel veel succes, ik hoop op een goede uitkomst!
Ik heb geen nk cellen onderzoek laten doen. Maar wel 2 maal de scratching (pipelle) 1e icsi, geen scratching en niet zwanger. 2e icsi, geen scratching, wel zwanger maar miskraam 3e icsi, pipelle in nl gedaan, zwanger en zoon. Cryo uit icsi 3, scratching in dd gedaan, zwanger en dochter. Ik ben er zelf een soort van van overtuigd dat de scratching beide keren mogelijk heeft gemaakt. Zoon was een 8 cellige, zonder fragmentatie embryo. Heb er toen 2 terug gekregen. Dochter was 6 cellen slechts, op dag 5 in theorie, en toch een prachtig kind. Ik duim voor jou ♡ hopelijk blijft het lekker warm 9 maand binnen!
Hoi DR87, Thanks voor je snelle reactie. Ik heb nu 1x granocyte moeten spuiten voor de terugplaatsing (ze waren te laag maar wel nog binnen normaalwaarde?)en zou dit na een positieve test wekelijks moeten doen. Bij de terugplaatsing werd door de arts inderdaad aangegeven dat er leveringsproblemen zijn. Ik heb die van mij eind januari gekregen maar ook maar 1. Dus weet ook even niet hoe verder als ik een positieve test heb... Nu eerst heel hard duimen en lang wachten tot zondag tot we het weten. Ik hoop voor jou en mij dat granocyte snel weer leverbaar is!
Thanks bubblez, Dat geeft hoop!! Had je wel al "last" van kwaaltjes tijdens de wachtweken of niets? Ik heb de scratching 11-01 gehad en de terugplaatsing 21-02. Groetjes Soesje
Bij mn zoon voelde ik van alles, trekkerig gevoel in mn liezen, zere borsten, blauwe aders erop. En ik voelde me anders. Bij mn dochter idem, ik wist 3 dagen na de tp al praktisch zeker dat het gelukt was. Zelfde klachten en kots misselijk.
Zie in mijn handtekening mijn verhaal, bij tweede ivf scratch gehad en zwanger van de eerste blastocyste die ik geplaatst gekregen heb (vers was 3-daagde dus nog geen blastocyste, eerste cryo wel, ik had alleen te veel NK cellen)
Super fijn dat je al signalen had. Ik wist het de eerste keer ook al zeker voor de test. Maar nu (nog) niet. Heb alleen een trekkend gevoel bij liezen / eierstokken en af en toe wat steekjes maar verder niets.. om gek van te worden. Maar we blijven positief en hopen!
Helemaal niets gevoeld.. ik teste pas heel laat omdat ik jaren van witte testen helemaal zat was.. maar doordat ik niks voelde had ik er ook een hard hoofd in Eerste keer had ik wel al gigantische en pijnlijke borsten op mijn nod (helaas dus een mk) dus eerste kwaaltjes kunnen volgens mij per zwangerschap verschillen
Oooh zo hoopgevend! Hoop zó dat het voor ons nu ook lukt na al die negatieve testen van de laatste 2 pogingen. Thanks!!