ervaring met een heel wisselende cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tulip, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Mijn cyclus is geen peil op te trekken. Ook bij het zwanger worden van onze dochter was dit zo. Daarom heeft het toen waarschijnlijk ook 14 maanden geduurd. De eerste keer dat ik nu ongesteld was na het stoppen met de pil was dat 38 dagen. Eigenlijk voor mijn doen al heel goed. Maar nu de eerste echt ronde zit ik al op dag 47 en ik baal er wel goed van.

Ovulatietestjes zijn bijna niet te doen, omdat ik geen enkel idee heb wanneer ongeveer. Je kunt moeilijk 50 ovutestjes per ronde doen he??

Iemand tips of ideeen??

2. tulip

tulip Niet meer actief

sorry, hij moet bij zwanger worden staan, ik laat hem even verplaatsen..

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    temperaturen is enige optie voor onregelmatige cyclus. Anders eens naar de HA om te vragen waarom je zo onregelmatig bent..misschien is een duwtje nodig van clomid ofzo om je cyclus wat regelmatiger te laten worden, word je mogelijk ook sneller zwanger.

4. tulip

tulip Niet meer actief

oke thanks, ik ben echt een nitwit op dit gebied. Ik wist niet eens dat er medicatie was om het wat regelmatiger te krijgen. Maar je kunt dan wel zwanger worden, want door de pil was ik ook heel regelmatig, op een uur nauwkeurig zelfs. Maar dat was meer kunstmatig natuurlijk.

Bij de eerste was ik idd van plan om de HA te gaan bellen en was toen (ik denk bij goed geluk) ineens zwanger. Had de afspraak al staan.

Deel Deze Pagina