Dag dames, Er zijn vele momenten geweest dat ik dacht hier nooit een testje met tuurstreepje te kunnen plaatsen. Met behulp van de beste zus ter wereld die voor ons haar eitjes heeft gedoneerd kan ik apetrots deze foto plaatsen. In plaats van te genieten, schiet ik in de stress. De cb geeft namelijk nog niet zwanger aan. De punctie is geweest op 13/1. De tp van 2 embryo's was op 16/1. In een normale cyclus zou dit dus 12 dpo zijn. Ik heb uiteraard geen pregnyl of iets dergelijks gespoten. Moet ik mij zorgen maken over die cb? Mijn man heeft namelijk een dikke roze streep of de woorden: zwanger 1-2 weken nodig om het te geloven. Ik vind de testen van andere namelijk ook wel donkerder op 12 dpo dan mijn testen. Op 8 dpo in de avond flinke steken gehad en op 10 dpo in de avond het eerste vage lijntje op een test zichtbaar maar twijfelachtig. Gister op 11 dpo was het wel redelijk te zien en hoefden we niet meer te twijfelen. concreet: ben ik te vroeg met de cb of moet ik mij zorgen maken? Ook een foto van 10 dpo in de avond en 12 in de ochtend. Wat vinden jullie van de oploop? Ik wil trouwens alleen graag eerlijke antwoorden.......
Hartstikke mooie test! Cb is inderdaad minder gevoelig van de predictor en geeft pas wat later aan dat je zwanger bent. Nog even wachten na je NOD.
Oh wat spannend! En wat mooi dat je zus haar eitjes kon afstaan voor je ❤️ Ik zie een oploopje tussen de twee testen en weet dat de cb meer hcg nodig heeft dan de predictor. Ik zal keihard duimen dat t raak is!
Ik zie oploop, ja ze zijn licht maar zeker niet te licht. Wel te vroeg voor de cb gebaseerd op deze streepjes. Morgen of overmorgen kan de cb denk ik wel.
Ik ben helaas iets minder enthousiast... ja ik zie een oploopje maar heel veel verschil zit er niet tussen. Het is iig nog té weinig voor een cb. Uit eigen ervaring en van wat ik hier allemaal tegenkom weet ik dat een predictor snel resultaat geeft en snel een oploop laat zien (soms zelfs al na 12 uren). Wat je kan doen is morgen/overmorgen nog eens testen en miss bloed laten prikken en dan over een paar dagen nog eens? Ik hoop en duim heel hard dat ik ernaast zit en je me van de week gewoon een dikke vette streep kan laten zien
Ik vind de oploop in 1.5 dag niet slecht. Niet iedereen knalt. En dat hebben we vaak gezien hier op het forum. Spannend heel logisch en ik hoop dat ze mooi op blijven lopen ❤
Bij een innesteling rond 9 dpo zijn de streepjes op 12 dpo goed hoor Vanaf nu gaat het dus om de oploop Heb je de cb ook vanmorgen gedaan of gisteren?
Pfieuw!!!! De cb was vanochtend. Het echt zien staan zal toch helpen in het geloven. Nog een domme vraag. Kan het zijn dat ze nog niet zo donker zijn omdat de waarden zo laag zijn. Bijvoorbeeld 5. Een dag later 10. 48 uur later 20 etc etc. En dat die boven de 20 een echte mooie streep zal laten zien?
Ja dat klopt en dat komt door een latere innesteling rond 9 dpo. Dus je maakt dan nu nog maar net 2,5 dag hcg aan, dan is hij natuurlijk niet hoog en dus ook nog geen knaller
Wat een ontzettend lieve zus heb je dat ze je helpt om je droom waar te maken! ❤️ Ziet er inderdaad uit als een late innesteling. Misschien ook wel handig om vanaf nu rond hetzelfde tijdstip te testen en die met elkaar te vergelijken. Anders maak je jezelf straks helemaal gek als je geen of weinig verschil ziet. Ik ga duimen voor een hele mooie oploop!
Wauww wat een super geweldige zus heb je.. En wat super dat je eindelijk na jaren een streepje op een test kunt tonen.... Ik vind het een mooi streepje.. Mijn advies zou zijn met 2de urine testen die is vaak veel geconcentreerder. Omdat je in de avond ook nog drinkt en zo .
Wauw! Wat een mooi verhaal. Ik zie je streepje! En dat de cb nog negatief aangeeft is logisch. Onwijs gefeliciteerd! Je wordt mama!
Welke test is nu op hoeveel dpo gedaan? Ik vind de foto met 1 test erop duidelijk hoor. Totaal niet te licht. Gefeliciteerd! En wat een fantastisch lieve zus heb jij!