Ik durf te zweren dat ik eergisteren de innesteling gevoeld heb, bij de jongste heb ik het exact zo gevoeld,flinke krampen in buik en rug,en toen klopte het. Maar vandaag op 9dpo een negatieve test. 2 dagen na vermoedelijke innesteling zou er toch al iets te zien moeten zijn lijkt me? Of kan het toch langer duren? Wat kunnen die krampen anders geweest zijn? Ik heb ze vandaag trouwens weer. Het lijkt net of ik ongesteld ga worden en ook veel waterige afscheiding vanmorgen, net als normaal voor mijn eisprong.
Lastig te zeggen. Alle keren dat ik dacht zwanger te zijn was ik het niet en de drie keren dat ik niks voelde was ik zwanger.. Zou toeval kunnen zijn dat je nu last hebt van je darmen of dat je baarmoeder al bezig is met voorbereiden van eventueel zwangerschap of menstruatie. Helaas lastig te zeggen! Hoop voor je dat je zwanger bent!
9 dpo is nog vroeg. Dus het zou nog gewoon kunnen hoor. Maar als ik dan naar mezelf kijk, Ik heb ook al m’n zwangerschappen met 9 dpo al positief getest vandaag 9 dpo en negatief dus ik ga eigenlijk al wel van game over uit
J Ik heb nog nooit eerder zo vroeg getest maar wel op 10dpo en toen was hij vrij duidelijk. Daarom durf ik ook niet meer te hopen
Als je vandaag 9 dpo bent is de kans nog heel klein dat je iets ziet op een test hoor.. kan alle kanten nog op gaan
Weet het, maar heb echt alle 7x rond 9dpo licht positief getest. Als ik dan zoals vandaag wederom negatief test op 10 dpo zakt mijn moed alweer in m’n schoenen
Ik vandaag ook weer negatief, ik ga er ook vanuit dat het niks is. Jij dus ook, balen hè. Hopelijk volgende ronde wel meer geluk!
Jaa jammer he! vorig jaar 2 keer raak mogen zijn maar helaas beide keren een miskraam. Op naar volgende maand, dat we dan beide op roze mogen
Balen zeg. Hier op 12dpo wederom een negatieve test en flinke menstruatiekrampen. Laat het hier dan ook maar doorbreken, dan kan ik door.