De pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Babg53, 15 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babg53

Babg53 Nieuw lid

15 sep 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Ik zit nu in de 4 de maand dat ik de pil slik, nu sinds een paar dagen voel ik me wat vreemd, eerst heb ik meer afscheiding dan normaal en aan begin was hij wat lichtroze van kleur, ook heb ik opeens last van extreme winderigheid( bij mijn vorige wist ik hierdoor dat ik zwanger was) dit gevoel wat ik nu heb heb ik al eens gehad bij een eerdere zwangerschap waardoor ik met een angst zit zwanger te zijn. Ik neem al langer de pil en ben al 2 keer erdoor gekomen ( 1 miskraam) jaartje terug, maar hij was niet klaargekomen. Ik heb elke keer mooi de pil genomen rond dezelfde tijd alleen vorige maand en week langer genomen vanwege vakantie. Ook heb ik meer last van stemmingswisselingen, vermoeidheid terwijl de nachten goed zijn,
    Ik heb geen idee hoe en wat maar zit toch wel met wat vragen daarom dat ik hier ff wil vragen, ik ben van plan om de stopwerk af te wachten die morgen start en als een test te gaan halen. Iemand hetzelfde gehad of die me kan helpen?

2. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

30 jan 2021
    2.386
    1.922
    113
    Ik weet niet of je inmiddels al ongesteld bent geworden, maar zou in elk geval anders een test doen om een zwangerschap uit te sluiten en je geeft aan al 2x erdoorheen zwanger te zijn geraakt is het dan niet beter te kijken naar een andere vorm van anticonceptie ipv de pil?

Deel Deze Pagina