Ontzettend blij en dankbaar dat het ons nogmaals gegeven is. In juni komt er een klein broertje of zusje bij voor ons lieve meisje! Had flink wat testen in huis dus ook allemaal gebruikt . Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Gefeliciteerd en veel testen ken ik ook ja hahah alleen nog iets meer mist nog een clear bleu met 2-3 op de foto en nog 3 van de afglopen dagen
Haha! Gefeliciteerd! Wij zijn er na 3 testen sinds deze ochtend ook zeker van; onze dochter krijgt een broer of zus! Leuke spannende tijd! Heel veel succes allemaal!
Bedankt voor alle felicitaties! Heel lief. En de meiden die ook zwanger zijn natuurlijk ook van harte!!
Hej gefeliciteerd ts! hier ook zwanger van de 2e!😊 onze 1e is ook een meisje. Heb vanochtend pas positief getest en de test is ongeveer t zelfde als de bovenste van jou😉 die van clearblue. Streepje is bij mij net iets lichter maar ik zit 1 dag voor mijn nod dus zal daar wel aan liggen. Ben wel een beetje onzeker of t goed blijft gaan.
gefeliciteerd! hebben wij ook met onze eerste gedaan! haha nu hebben we er een stuk of 4 gedaan omdat ik ze toch in huis had en vandaag toch een clearbleu gehaald haha lekker van gaan genieten!
Gefeliciteerd!!En al die streepjes op testen blijft leuk om te zien! Het allereerste begin van een geweldige tijd! Geniet ze!!