Lieve dames, 21okt heb ik m'n eerste test gedaan, zwanger. Heb nt omdat ik er toch 2 had nog 1 gedaan.. Hij zou dus beter moeten zijn dan de eerste. Maar dat is hij niet... De eerste test is savonds gedaan en deze dus sochtends.. De test van vandaag lijkt iets lichter. De test van vandaag zegt nog steeds zwanger hoor... Daar niet van maar je zou zeggen dat deze echt duidelijker moet zijn.. Wordt er een beetje nerveus van.. Hebben meer van jullie dat wel eens gehad? En hebben jullie verschillende testen geprobeerd? Heb nu de kruidvat early zwangerschaps test. Heb zoals ik in een ander bericht al schreef Geen VK gebeld nog. Ik zou zo'n 6 weken zwanger zijn uitgaande van mijn eerste dag van laatste menstruatie.. Liefs Waika
Vorig jaar had ik 5 dagen overtijd een knaltest, toen ik met 6+1 nog een test deed, was deze lichter dan de vorige. Ik kan je helaas niet vertellen hoe het afgelopen zou zijn, omdat ik toen uit angst een abortus heb laten plegen met 7 weken .
Dat meen je niet! Wat afschuwelijk!!!!!! Zoals ik al zei hij is nog wel positief. Vriend lief ik nu ook wakker ga vragen wat hij er van vind. Minder of gelijk aan..... Ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen van de 2 testjes.
@ waika, heb je elke keer dezelfde testen gebruikt? Mijn testen waren toendertijd bij mij in de middag en avond ook donkerder dan s'ochtends. Ik zou als ik jou was over een paar dagen nogmaals testen en dan ook in de ochtend. Je kan hem dan met die andere ochtendtest vergelijken. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Op de foto zie ik nu weinig tot geen verschil vriend.lief zei ook nee joh zijn t zelfde.. Ik vind die van nu misschien wel.iets beter.. ja hij is ook vers. Voel me echt zo n broekie hierin. Heb nooit een positieve test gehad. En je wil zo graag!!!
Ik test ook verschilllend met ochtend en avond mijn ochtend testen zijn lichter als middag / avond testen .. probeer beetje zelfde tijd te testen sommige hebben smiddags betere urine waar onder ik Ik zou gaan voor de kruitvat 2voor5 maar ik zou als ik jou was een clearbleu met indicator doen Ik zeg Gefeliciteerd
As je al 6 weken of langer zwanger bent dan is je hcg zo hoog dat de testen het niet meer aankunnen, en je dus een lichter streepje kunt krijgen terwijl je hcg wel hoger is. Succes, hopelijk zit het gewoon goed
Oke Adriana, ik dacht dat je dan gewoon een knaller zou krijgen zeker als je een test 4 dagen later gewoon zou herhalen. Verstandigste is gewoon een VK te bellen.. en deze aan de hand van een echo de precieze datum vaststelt. Ik heb me al wel verdiept in een vk praktijk. Aangezien we hier in en dorpje wonen en dus geen eigen vk praktijk hebben. Deze vk praktijk maakt tijdens de intake meteen een echo
die knalt niet harder dan dat denk ik maak je niet te druk. hier maken ze wel pas na 10 weken een echo... erg lang wachten. tenzij je bloedverlies hebt of andere redenen moet je dus wachten... hoop bij jou dat ze iets eerder echo's doen dan 10 weken hihi
Volgens mij gaat het niet om de horizontale streep maar de verticale.. Het moet een + worden dus het - streepje is dat ie goed doorloopt en als het ene + word is ie positief.. Dit is echt een knaller hoor! Zo zag ie bij mij er ook uit op 5 weken Hoop dat je, je geen zorgen maakt! En ik hoop op een fijne zwangerschap voor je!
Hoi, jaa maar ik vond die ook minder... Maar als de test iets ouder is wordt hij wel iets donkerder... We hebben het vandaag wel aan de ouders verteld. Zouden dit eigenlijk doen met kerst. Ivm 12-13 weken.. Maar ik moest het kwijt! Haha We hebben een nieuwe jaar kalender gekocht (familie kalender) waarin iedereen een eigen vakje heeft. Al het hengseltje een klein baby knuffeltje.. Schoonmoeders vroeg meteen hoeveel weken ik was.. Schoonvader schoot in tranen.(zijn al opa en oma van 3) Mijn moeder bladerde meteen de kalender in. Het kwartje viel niet meteen. M'n stiefvader fluisterde zachtjes: je dochter is zwanger tut! Tranen met tuiten natuurlijk voor hun is het wel het eerste kleinkind. Mam kon het niet geloven. Moest haar de positieve testen laten zien... Geweldig.. Lief ook dat stiefpapa meteen een kinderwagen gaat regelen haha ze zitten er helemaal in... Hebben jullie het al aan iemand verteld?? Liefs