Ben toch eens benieuwd. Wie doet het en waarom ? Als ik op mijn eigen profiel kijk zie ik dat hij 2.186 beken is, en dan zie je dus ook de laatste namen staan die gekeken hebben. Een paar bekenden, een hoop onbekenden. Vraag me dan toch wel af waarom er op mijn profiel gekeken wordt
Misschien denken mensen je te herkennen? Zo heb ik wel eens een profiel bezocht... Zal direct die van mij eens bekijken hihi
ik heb het wel eens op mijn telefoon dat ik net verkeerd klik, dan klik je op de naam inplaats van de link
Soms vind ik dat iemand een interessante mening heeft en wil ik andere berichten van die persoon bekijken om te zien waar zo iemand "vandaan komt" waardoor zijn/haar mening zo gevormd is.
Ik ben op het forum vooral op zoek naar herkenning. Heb mijn dochter bij mijn eerste zwangerschap met 23 weken verloren, en als ik iets herkenbaars lees, vraag ik me vaak af hoe oud iemand is en of ze al kinderen heeft. Vaak kijk ik daarvoor op het profiel, maar meestal staat er weinig aanvullende informatie...
Gluren naar iemand heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, maar op de Ipad/Iphone klik ik toch wel vaak op een naam ipv op het onderwerp
Tja ook wel eens gedaan..misschien toen benieuwd naar foto album of woonplaats ..., maar druk ook wel eens verkeerd en te snel haha...
Ik heb weleens met de ipad dat ik met me dikke vingers niet op het onderwerp, maar op de naam klik. Heel irritant persoonlijk soms klik ik wel 10x verkeerd...
ik klik soms per ongeluk op iemand zonder dat het de bedoeling is... dan staat er wel bij hun dat ik heb 'gekeken'.
Soms klik ik gewoon mis, op de iPad. En andere keren kijk ik inderdaad als bijvoorbeeld iemand om advies vraagt, maar niet zoveel informatie geeft verder. Dan kijk ik wel eens in het profiel of ik in eerdere topics iets kan vinden. Of ik vraag me bij een bepaald persoon af "Is dat niet die ene van dat andere topic?" Dan kijk ik dat nog eens na.
Bij de creatieve/interieur topics kijk ik of iemand nog meer mooie foto's heeft. Soms staat er een link naar een blog, vind ik ook leuk!
Ik heb laatst op je profiel gekeken omdat ik dacht dat je iemand was die ik ken. Ik weet het nog steeds niet zeker eigenlijk haha!
Heb ooit bij een Madelon in de klas gezeten dus wie weet Nu ga ik toch ook even op jouw profiel spieken