Mijn eerste zwangerschap was op mn 25 ste binnen 3 maanden zwanger en was toen helemaal niet bezig met eisprongen en vruchtbare dagen...En nu ben ik 30 en zit in ronde 7 en weet dat binnen het jaar normaal is...maar toch heb je zoiets van mmm misschien speelt mn leeftijd dan toch mee...maar het verschilt toch per persoon en meer dan klussen kunnen we helaas niet doen.
Oeps zit niet op te letten dit gaat over na je 35 ste...maar goed er zijn inderdaad zat dames waar het nog makkelijk gaat dus succes allemaal
Tja hier nog zo'n laatbloeier Ik was 36 toen Nino geboren is en we hadden zoiets we gaan voor 1 maar hoe kunnen je gevoelens veranderen Vertel mij wat Zelfs na de zwangerschapsvergiftiging, de angst, ski ongeval, mk en en en en ....... Toch nog een poging wagen Ik kan alleen maar hopen dat het me nu nog een laatste keer gegund is Maar als ik zo denk dat vrouwen "vroeger" tot vaak aan hun menopauze kinderen bleven krijgen is het eigenlijk niets nieuws van deze tijd ...we hebben alleen een keuze om "uit te stellen" dmv anticonceptie en die keuze had men toen niet waren veelal "ongelukjes" Pffff mijn oma heeft er 17 gehad , hoe oud ze was bij de laatste weet ik niet maar zal ook wel niet de jongste zijn geweest, was "vrij laat" getrouwd voor die tijd. Ga ik er echt niet meer nadoen liefs
Hoi meiden! Ik kreeg me 1e toen ik 26 was. Wilde er altijd minstens 2. Nooit van gekomen (tot nu toe) Helaas.... Me relatie liep stuk en ik was 12 jaar alleen met me dochter, die nu 16 is. Nu heb ik een nieuwe relatie en we zijn sinds mei 2005 bezig voor een 2e, maar helaas.... Hoop dat me allergrootste wens toch nog snel uit mag komen! Liefs Marjo
Ik word volgende week 34, zal al blij zijn als ik er eentje heb.. nog niet nagedacht over een tweede.. wie weet...
goedemorgen Ik ben 42 heb 2 kids uit een eerder huwelijk die nu 20 en 16 zijn ik heb in juli 2006 een hersteloperatie gehad was zwaar en pijnelijk maar meer dan waard we gaan nu voor een klein wondertje inmiddels 7 jr gelukkig met mn nieuwe vriend en wat is er mooier om dat te bezegelen met nog een klein wondertje iedereen su6 en heel veel geluk hartjes gewenst liefs kaley
Thanx maar de 20ste met knikkende knietjes kijken of het hartje klopt pfffff moeilijk hoor dat afwachten Iedereen veel succ6 gewenst
Ik heb uit mijn eerste relatie 2 jongens van 13 en 16 jaar. Na mijn scheiding kreeg ik in 2003 weer een relatie, en vorig jaar september is Vinny geboren. De oudste 2 wonen bij hun vader, dus VInny is het enigste kindje hier in huis. Ik was 37 toen Vinny werd geboren, en ik was binnen 5 maanden zwanger. Voor mijn vriend is het zijn eerste kindje. Gevoelsmatig zou ik nog graag 1 kindje willen hebben, zodat vinny ook opgroeit met een broer of zus. ZIjn broers zijn stapelgek op hem, maar het leeftijdsverschil is wel heel erg groot. Maar praktisch gaat het eigenlijk niet meer, ik heb geen werk op het moment, we hebben geen ruimte meer in de flat, en financieel is het niet echt een vetpot, dus het zal bij vinny blijven denk ik. Jammer hoor. maar ik geniet wel volop van dit kleine mannetje ! groetjes celiene
laat je niet gek maken.. de een begint met 25 en dan duurt het 5 jaar en ander begint met 38 en is binnen 2 maanden zwanger.. je weet het toch nooit. mijn moeder was 40 toen ze mijn broer kreeg en was binnen 3 maanden alweer zwanger van mij! gewoon de moed niet opgeven en er vol voor gaan! oh ja, ik word dit jaar 35 en we zijn nog maar een paar maanden bezig. je moet er ook aan toe zijn (en je moet natuurlijk ook een partner hebben, want anders moet je naar andere "middelen" grijpen.. hihi)
laat je niet gek maken.. de een begint met 25 en dan duurt het 5 jaar en ander begint met 38 en is binnen 2 maanden zwanger.. je weet het toch nooit. mijn moeder was 40 toen ze mijn broer kreeg en was binnen 3 maanden alweer zwanger van mij! gewoon de moed niet opgeven en er vol voor gaan! oh ja, ik word dit jaar 35 en we zijn nog maar een paar maanden bezig. je moet er ook aan toe zijn (en je moet natuurlijk ook een partner hebben, want anders moet je naar andere "middelen" grijpen.. hihi)