vandaag helaas ben ik ongi geworden,zelfs vroeger als voorzien ,normaal pas zaterdag .welke cyclus moet ik nu aanhouden? ,vorige maand was ik op 21/2 ongi .dan maar op naar de volgende ronde ,tis wel eventjes balen he
Dan heb je een cyclus van 24 dagen volgens mij zoals je banner ook aangeeft. Hoeveelste ronde is dit?
ik ben 5januari gecurreteerd geweest ,en op 21/2 de eerste ongi gehad na de curretage ,het was wel maar een paar dagen niet echt rood bloedverlies meer bruinachtig .de banner zal ik nu aan passen ,want die klopt nu niet meer .
zoals hieronder te zien is me cycles wel aardig regelmatig, nu was hij laatste keer 35 dagen, hoeveel moet ik dan nu aanhouden op banner?
ik zou het gemiddelde van al je cyclussen aan blijven houden. moeilijk hoor,was je eindelijk zwanger gaat t mis. hoe gaat nu verder met je?heb
he bah wat vervelend..heel veel succes in de volgende ronde en dat je volgende maand maar een positieve test in handen mag hebben!
bah;het gaat zo en zo ,ik heb er eerlijk gezegd wat door gezeten,de dag na de curretage ben ik direc terug beginnen werken,we zijn zelfstandige en dan is het moeilijk om thuis te blijven he,en dan ben ik beginnen suggelen met ademhalingsproblemen.mijne klop is eigenlijk nu pas gekomen .