Ik hoor veel verhalen over bevallingen die toch vooral s'nachts plaats vinden! Hoelaat begonnen jullie weeën? Bij mijn eerste zoontje begonnen de weeën tegelijk met het breken van de vliezen om 21.00u s'avonds toen ik net wilde gaan slapen :x Dus bij mij klopte het dat ik rust nam en toen de bevalling echt begon! Hoe zit het bij jullie???
Bij mij begonnen de echte weeën rond 21.00 uur 's avonds. Lars is 's nachts om 04.19 uur geboren. Dus bij mij klopt het ook.
Mijn vliezen braken om 6:00 in de ochtend en ik kreeg pas voelbare weeën om rond 15:00 maar ook die stelden niet bepaald veel voor... dat is ook zo gebleven (ze waren wel effectief)
rond 5 uur 's ochtends begonnen mijn weeën en om 12:44 uur is Zoë geboren. Vliezen zijn gebroken vlak voordat ik naar het ziekenhuis ging, dat zal zo rond 10 uur zijn geweest.
rond half 1 snachts begon het te rommelen. Rond half 3 snachts weeen om de 5 minuten. Om half 9 smorgnes om de 2 minuten -maar helaas nog steeds maar 1 a 2 cm ontsluiting. Dus het is wel snachts begonnen, maar omdat het niet opschoot is ze s avonds pas geboren om 20.45 uur
Om 09:00 braken mijn vliezen rond 11:15 de eerste weeen en om 14:30 was pepijn en geboren en om 14:39 Florine
om 4 uur 's nachts begonnen de weeen, om 16 uur vliezen gebroken in het ziekenhuis en de dag erna om 9.13 uur met een keizersnede is hij geboren.
Hier om 03.00 s`nacht de eerste weeen. Rond 14.30 vliezen gebroken door vlos. En on 20.27 was tie er.
Hier twee bevallingen overdag. Eerste begon om 9 uur met het verliezen van de slijmprop, rond 9.15 gevolgd door de eerste wee. 12.16 was de baby er. Tweede begon iets na 16 uur met eerste wee, 18.45 was de baby er. Bij de tweede heb ik wel heel veel voorweeën gehad, vanaf 30 weken al en dat was wel altijd 's nachts, zo tussen 3-6 uur 's ochtends (gaaaaaaaaaaap)
8.15 (keek op klok) wakker geworden van weeen. 9.25 braken mijn vliezen. 10.00 uur was ik in het zh met 4 cm ontsluiting 16.50 werd Anthony geboren (lag vast met zijn hoofdje dus vaciumpomp)
Ik lag te sla[pen om half 3 werd ik wakker van de weeen. Mijn vliezen zijn niet vanzelf gebroken die hebben ze door moeten priken.
Bij Eva: Om 5:45 uur braken mijn vliezen, rond een uur of 10/11 kreeg ik de eerste weeen. Om 18:38 uur was ze er. Bij Lisa: om 3:15 uur kreeg ik de eerste weeen, rond 7:30 begon ik het idee te krijgen dat het echt begonnen was en om 11 uur was ze er!
3 uur snachts gebroken vliezen, 8.22 mila geboren, 14.00 weeën (in de wachtkamer van de gyn voor controle ), 18.45 fenne geboren.
om 1.45 snachts braken de vliezen. Om 2.10 de eerste weeen in de auto op weg naar het ziekenhuis. Om 12.10 was sem er.