Ik denk geen. Ik snap dat je dat graag zou willen maar ik denk niet dat er een ziekenhuis is die dat risico durft te nemen.
Ik heb nog nooit gehoord dat dat zou mogen... Is er een specifieke reden voor? Wellicht wil/kan een ziekenhuis dan wel meewerken!
Wat is dat nu weer voor iets vreemds. Een gewone bevalling na drie keer keizersnee is vol gevaren. Laat staan datje thuis gaat bevallen. Ts. Waarom wil je dat? Ik snap natuurlijk wel dat je het eigenlijk een keer wil meemaken zonder keizersnee, maar neem aan dat ze je de risico's hebben verteld. Op basis daarvan zou je het toch zelf niet meer willen, lijkt me.
Ik vraag me eerlijk gezegd ook af waarom je dat zou willen. Ik snap dat je een vaginale bevalling een keer wilt meemaken, maar hoe vaker je een keizersnede hebt gehad, hoe groter het risico op complicaties. Mijn eerste is met keizersnede geboren. Mijn 2e niet. Maar als zij ook met ks geboren zou zijn, dan zou ik een evt. 3e niet meer gewoon willen proberen.
komt omdat ze bij alledrie niet goed hebben gehandeld...de eerste had ik tot 8 cm ontsluiting en gingen ze meteen over op spoed keizersnee omdat ze dachten dat ik uitgeput was. De tweede was ik overtijd (ze wisten niet precies wanneer ik was uitgerekend omdat ik direct na pil zwanger was geraakt) en hadden ze mij ingeleid met te hoge stand weeenwekkers en tot 6 cm ontsluiting en wilde ze mij geen ruggeprik geven en adviseerden weer een keizersnede... beide keren zelfde ziekenhuis ben toen veranderd van ziekenhuis en bij derde braken mijn vliezen met 35 weken en kreeg ik na 3 dagen natuurlijke weeen..maar bij zien van dossier andere ziekenhuis gingen ze een keizersnede verrichten..echter bij nacontrole vond de arts die mij opereerde niet nodig dat ik werd geopereerd, omdat de baby klein was en alles natuurlijk en mooi was ingedaald en het zonde vond dat ik werd geopereerd. begrijpen jullie het nu?
Nee,absoluut niet!Na drie keizersnedes moet je echt geen natuurlijke bevalling willen.Dat is echt levensgevaarlijk...voor jullie allebei.En een arts die na 2 keizersnedes vond dat de derde niet nodig was,kan beter stoppen met z'n werk.
Dat krijg je bij geen 1 ziekenhuis voor elkaar! En zoals iedereen zegt dat is ook een risico die je niet wilt lopen lijkt mij. Zowel voor moeder en kind. Sommige mensen mogen geeneens meer zwanger worden na 3 keizersnede's. Vanwege de risico's tijdens de zwangerschap. Maar goed.. Vaginaal bevalling zit er dus niet in! Althans niet onder begeleiding van een arts.
Ik snap je, maar ik denk niet dat het nog wat uitmaakt. Ik mocht na 2 keizersnedes ook al absoluut niet meer vaginaal bevallen. Heb ik wel nagevraagd toen. Denk dat je dan het meeste kans maakt bij de arts die je toen heeft behandeld en dat heeft gezegd. En verder ben ik van mening dat ze niet zomaar een ks doen, dat is mijn ervaring althans. Daar wordt echt niet zo lichtzinnig over gedacht in Nederland.
Of ze daadwerkelijk verkeerd hebben gehandeld kan ik niets over zeggen, ze doen in NL niet zomaar een keizersnee. Maar als dat wel zo is dan is dat natuurlijk heel erg. Toch zou de derde bevalling dan al een groot risico zijn en nu helemaal.