Hoi ladies, Ik heb het al gegoogled maar kan nergens echt informatie vinden die ik zoek. Op 14 november ben ik middels een spoedkeizersnede bevallen. Dat is nu 4 weken en 2 dagen geleden. Sindsdien vloei ik en er zit regelmatig ook bloed bij mijn urine. Niet dat ik echt bloed plas, maar in mijn inlegkruisje zit er wel zeer vaak bloed op de plek waar dat niet hoort zeg maar. En bij het afvegen bij alleen ter hoogte van mijn blaas zeg maar zit dan ook vaak bloed. Het komt dus niet alleen uit m'n vagina. Is dit normaal? Alvast bedankt!
Ik heb donderdag nog een afspraak staan voor nacontrole bij gynaecoloog.. zal hem het wel eens vragen! Bedankt voor het meedenken
Ik heb dat ook en mijn ks is 5 jaar geleden. Als ik ongesteld wordt zit er ook een drupje bloed waar het niet hoort in het inlegkruisje. Ik denk dat er iets verkleefd zit, hoe en wat geen idee en ook nooit naar gevraagd. Ik heb er geen last van of zoiets maar vindt het wel een betje gek Wat zei je gyn?
Hoi Heb er nu al een dag geen last van.. hopelijk blijft het zo. Ik heb donderdag pas de afspraak memv2!