gênant probleem

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Daantje57, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Mijn bevalling is prima gegaan.... maar toch heb ik er een vervelend probleem aan over gehouden... aambeien.... ik heb er nog steeds last van... ik heb al laxeermiddelen van de dokter gekregen maar nog weinig resultaat... het was laatst zelfs zo erg dat mijn man en ik na een keer vrijen helemaal onder het bloed zaten omdat er een gesprongen was... voelde me daar best stom over... :( !.

Meer mensen die dit hebben? En wat heb je er aan gedaan?

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Curanol zalf en tabletten. Hielp onwijs goed. De aambeien slinken ervan.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Idd curanol!

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ook ik zweer bij curanol, was een wondermiddel voor mij!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Curanol zalf en tabletten, idd

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Idd curanol. Voor het slinken kun je er ook otrivin neusspray op spuiten.

7. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    bedankt voor de tips.. als iedereen het zelfde zegt zal dat vast heel goed werken :)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier idd ook otrivin en curanol zalf. De eerste dag kreeg ik van de verpleging de tip om even om en om te doen... dus bij de ene toiletgang een gaasje dubbel te doen en dat goed in te sprayen met otrivin, dan tegen de aambei aanleggen. Bij de eerstvolgende toiletgang een gaasje met de zalf aanbrengen op de aambei.
    Dag 2 moet je heel voorzichtig met je platte vinger tegen de aambei aanduwen... dus als het ware terug duwen. En dan weer sprayen en zalven.
    Bij mij heeft dit echt prima gewerkt. Helaas waren er bij mij wel heftiger laxeermiddelen nodig om de eerste stoelgang op gang te krijgen.... dinsdag bevallen, pas op vrijdag naar toilet geweest (mbv medicijnen)

Mocht je last blijven houden, dan zou je over een maandje of 2 beter eens langs de HA kunnen gaan voor overleg.

Deel Deze Pagina