Hoeveel weken na je bevalling weer ongesteld

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Djam, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djam

    Djam Actief lid

    2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Hoi meiden,

    Ik vraag me af na hoeveel weken na je bevalling het normaal is dat je weer ongesteld wordt. Ik zit er eigenlijk best wel op te wachten want dan kan ik gewoon weer met de pil beginnen (het wordt aangeraden om er weer mee te beginnen als je weer ongesteld bent geweest) Ik vindt het maar niks alleen met condooms seks hebben, het gaat vaak mis met die dingen. Ik kan me eigen helemaal druk maken erover, stel dat het mis is gegaan en ik weer zwanger ben :confused: Ik zou me eigen echt geen raad weten. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer ongi werd?

    Liefs Mariska
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    als je de zoekfunctie gebruikt of hier de pagina's doorbladert zul je een heleboel topics hierover tegenkomen.
    Kan wel maanden duren
     
  3. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik mocht van de VK gewoon met de pil beginnen wanneer ik wou. Ik hoefde niet te wachten op mijn eerste menstruatie want dat maakte volgens haar niks uit.

    Nu weet ik niet of het verschil maakt of je "normaal" bent bevallen of een keizersnede hebt gehad, ik heb nl het laatste gehad
     
  4. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik werd netjes na precies 4 weken voor het eerst weer ongi
     
  5. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik werd helaas na 3 alweer ongesteld, had best wat langer mogen duren.
     
    Famke123 vindt dit leuk.
  6. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    Ik ben ondertussen al weer 2x ongesteld geworden en nu 3 maanden alweer niet meer.. Doodmoe wordt ik ervan! :evil:
     
  7. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    na bijna 11 maanden
     
  8. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.177
    113
    Na een maand of 7, en daarna weer een paar maanden niet en vanaf dat moment nogal onregelmatig. Cycli tussen 24-39 dagen.
    Het scheelt ook of je bv geeft of niet, geloof ik. Wanneer je bv geeft, kan het heel lang duren.
     
  9. minniemouse

    minniemouse Actief lid

    11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Mijn zoon is vandaag 5 weken en ik ben ook vandaag weer ongi aan het worden...fijn...joepie... 8)

    Ik geef trouwens geen BV, schijnt dat BV ook invloed kan hebben op ongi worden.
     
  10. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Bij mij na ongeveer 6 weken begon de ellende weer haha.

    Heb wel bv gegeven voor 4 weken ongeveer.
    Ik wilde wel wachten met de pil weer nemen tot ik weer ongi was.
    Maar dat is denk ik ieder voor zich.
     
  11. fantasy

    fantasy Actief lid

    24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik werd 9 weken na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Ik mocht van de gynaecoloog toen ik daar voor nacontrole kwam weer met de pil beginnen en ik hoefde van hem niet te wachten tot ik weer ongesteld zou worden. Dat heb ik echter wel gedaan, want daar voelde ik me prettiger bij.
     
  12. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik was 11weken na mn bevalling weer ongi. ik was het zat om te wachten op mn ongi en heb dus de ha gebeld om te vragen of ik weer aan de pil mocht. ben weer aan de pil gegaan en toen die strip op was net als voorheen keurig op de 3de dag van mn stopweek ongi. moet volgende week voor de 2de keer ongi worden en ben benieuwd. ik weet niet of ik nu ongi geworden ben doordat ik weer aan de pil was of dat het gewoon toeval was dat het zo uitkwam.

    liefs doris
     
  13. Bubbles

    Bubbles Actief lid

    26 okt 2007
    259
    0
    0
    Door de pil. als je aan de pil bent word je namelijk niet echt ongesteld maar krijg je een onttrekkingsbloeding doordat ineens de hoormoonlevels dalen.
     
  14. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik geloof dat ik nu, 3 weken na de keizersnee, weer ongesteld ben geworden.
    Het vloeien was nl bijna weg en nu loop ik onderhand leeg :oops: :)

    Ik geef geen borstvoeding en slik sinds een week of 2 weer de pil
     
  15. vlademira

    vlademira Niet meer actief

    Ik ben ongesteld geworden op de dag dat mijn zoontje pcies 1 maand oud was 15 juni geboren 15 juli ongesteld
     
  16. Krokus

    Krokus Fanatiek lid

    5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou ik nog steeds niet en geef echt minimaal borstvoeding, denk 1 keer per dag vijf minuten. Kan dit daar ook invloed op hebben?
     
  17. Niet meer actief

    Ik werd precies twee maanden na de bevalling weer ongesteld. Ik vind het wel fijn, want nu weet ik dat "de boel weer op gang is", als je begrijpt wat ik bedoel. En menstruatiepijn is lang zo erg niet meer als je een bevalling hebt meegemaakt!
     
  18. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik dacht dat het vloeien bij mij al voorbij was, maar het begint nu ineens weer een beetje
    of zou het ongesteldheid zijn? het is niet heel hevig, gewoon een beetje
    terwijl ongesteldheid bij mij meestal heel hevig begint! maar opnieuw vloeien..? lijkt me niet toch

    3 weken na de bevalling lijkt me ook erg vroeg!
     
  19. Luun

    Luun Bekend lid

    24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Nog steeds niet na bijna 8 maanden.... Ik geeft wel bv. Ik vind het wel jammer, want mijn man en ik willen eigenlijk al wel voor een tweede "oefenen". Maar ik wil ook de bv niet daarvoor op gaan geven. Als iemand tips heeft?
     
  20. mutsie79

    mutsie79 Fanatiek lid

    6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    ben vandaag weer ongesteld geworden na precies 12 weken! geef geen bv en ben vandaag ook weer begonnen met anticonceptie. (nuvaring)

    mutsie!
     

Deel Deze Pagina