verschijnselen nemen af.. nu al

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Eevitaa, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hallo,

Ik ben ongeveer 9,5 weken en ik merk de laatste paar dagen dat ik me veel sterker voel. Ik dacht dat de verschijnselen (welke ga ik zo op in)pas na een week of veertien minder zouden worden en dat ik nu op een hcg piek hoor te zitten. Nu maak ik me ongerust of mijn hcg niet aan het dalen is door bijv. een zich niet ontwikkelend vruchtje. Ik heb nog geen echo gekregen.

-Ik had eerst megazere borsten, maar kan nu weer op mijn buik liggen.

-ik heb steeds niet overgegeven, maar moet wel steeds iets eten om niet 'flauw' te worden. Mijn honger voelt nu weer veel normaler aan.

-ben niet meer zo duizelig na een tijdje douchen.

-ben ook erg emotioneel stabiel.. (behalve dat ik me nu zorgen maak, natuurlijk)

Ik heb gehoord dat de verschijnselen voorafgaand aan een miskraam kunnen afnemen. Kan het ook zijn dat mijn lichaam aan het hcg went?
    Zit er een stop aan de borstengroei en wanneer doen ze dan minder zeer?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Evita,

geen zorgen maken hoor. Elk lichaam reageert anders op een zwangerschap en een eerste kan ook weer heel anders zijn dan een tweede bijvoorbeeld. Gemiddeld voel je je bij 12 weken beter. De een pas bij 16 weken, de ander bij 8 weken en weer een ander heeft sowieso nergens last van. Dus het wil echt niets zeggen hoor, wacht maar gewoon je echo af.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina