Na klussen, tampon in?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aaaatje, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Toen we niet bezig waren dee ik het wel... kleinste maatje tampon in na het klussen ivm met de drup drup drup...en dan s'ochtends meteen er weer uit hoor! ;) Ja ja ja, ik weet dan de tampon ziekte....maar ik gebruik al jaren tampons....ik vind maandverband en inleg kruisjes zooooooooo smerig!
    Als ik ongi ben is dat zooo heftig dat ik wel de super tampon MOET wisselen om de 3 uur anders heb ik een probleem! Dus ik heb ze nooit lang in (behalve s'nachts maar dan is je lijf in rust en dan lig je dan is het ook gewoon minder) Als je higienisch bezig bent goede weerstand heb en vaak wisselt is de kans heel klein om het te krijgen!

    Dit doe ik natuurlijk nu niet, ivm het zuigende vermogen van de tampon ;) Nu doe ik een onderbroekje aan..slaap normaal namelijk naakt :rolleyes: tegen de drup drup...en die gaat s'morgens de was in...veel was maar je moet er wat voor over hebben ;)
     
  2. het is idd heel erg slecht om na het klussen een tampon in te doen. tampons zijn speciaal gemaakt voor tijdens je ongiperiode en daar buiten om zou k ze dus niet gebruiken.
    als je na het vrijen jezelf een beetje opfrist en dan een inlegkruisje in je slip doet is het veel beter. en dat gevoel dat je wat zaadjes verliest moet je maar voor lief nemen, dat heeft iedereen.

    mijn mannetje en k zijn al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden maar nog steeds niet gelukt, dus heb geduld meid, bij jullie komt er ook wel een wondertje maar zoals je ziet bij de een is het meteen raak en helaas bij andere duurt het een lange tijd.

    Groetjes, Laura
     
  3. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    En ik wil er aan toevoegen dat de gemiddelde vrouw tussen de 6 maandden a jaar zwanger raakt, dat de normale gang van zaken is. Ben je eerder dan 6 maanden zwanger heb je gewoon geluk. Ik was na 1 ronde zwanger en dat is een mk geworden en nu ben ik al weer 5 rondes aan het proberen voor de eerste. Dus wil er maar mee zeggen dat je het niet kunt weten en dat tussen 6 a een jaar heel normaal is. Dus in principe mogen we nog niet klagen.

    xxx Joyce
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Dat drupgevoel is smerig idd. Maar ja, maxi-inlegkruisje in je slip en alles wordt keurig opgevangen. Als je eerst na 't vrijen nog ff naar de wc gaat en een beetje wast met water, is het ergste al over.
    Ik doe bij ongie 's nachts ook een tampon in, de eerste twee á drie dagen, anders heb ik 't bed eronder zitten, maar niet vaker. Want je loopt toch de kans op TTS. Verder vind ik tampons rotdingen, maar da's dan weer persoonlijk hè;) Maar tampons na vrijen lijkt me dus zeker geen slim idee.
     
  5. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K zou een kurk nemen, dan wel zon nieuwe hoor, die oude echte kurken absorberen te veel!
     
  6. Wizzle

    Wizzle Lid

    31 jul 2007
    33
    0
    0
    Wat dacht je er van gewoon even naar de wc te lopen om te plassen!? :(
    Door de druk loopt het overtollig zaad er zo uit en heb je geen last van gedrup. Bah! Moet er niet aan denken om dat niet te doen zeg. Bovendien is het nog beter ook. Niet plassen na de daad bevorderd de kans op blaasontsteking.
     
  7. Nikkie80

    Nikkie80 Fanatiek lid

    9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Het is inderdaad beter om het NIET te doen, klopt. Maar ik vind het erg ranzig om het niet te doen, dus.....
    Alleen geloof ik het niet dat een tampon de zaadjes zou absoberen.Ik denk dat de goede zwemmers het toch wel halen ook met gebruik van een tampon! Zou toch raar zijn, niet :( ?
    Nou ja, tis beter van niet, dat staat idd buiten kijf :D
     
  8. Ik doe het ook, net als Nikkie80. :oops:

    Na het vrijen, snel uit bed, even plassen en hup tampon er in. Ik vind het zo'n vies gevoel als ik het niet doe, en dan ben ik 's morgens helemaal kleverig...

    Ik weet dat het fout is, maar ik doe het dus altijd. :oops:

    Even over de zuigende kracht...Liene zit hier nu te spelen, dus niet alle zaadjes verdwijnen er in. ;)
     
  9. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik veegde wat eruit liep altijd af met een wc papiertje en dat was het wel, er kwam ook niet meer uit daarna meestal. Gebeurde dat wel, dan weer even afvegen. Lijkt me veel gezonder dan een tampon gebruiken, daar zijn ze echt niet voor gemaakt. Ik ging trouwens nooit plassen na het vrijen, heb nog nooit een blaasontsteking gehad. Maar als je daar wel gevoelig voor bent, kan je beter wel gaan plassen.
     

Deel Deze Pagina