Hoi, Gisteren heb ik een testje gewaagd met een matcare dipstick ('s middags) en helaas negatief getest. Nu is mijn cyclus altijd heeeel regelmatig en weet ik eigenlijk 100% zeker mn eisprong op 7 februari gehad te hebben, dat was op dag 12. Mijn cyclus duurt altijd 25 dagen. Nu vroeg ik mij af; kan het zo zijn dat ik nu negatief getest heb maar toch zwanger kan zijn? Zijn er meer meiden die dit gehad hebben?
Ik weet het niet, ik heb een dag voor ik ongesteld zou worden negatief getest, maar zie mijn banner Ik heb nog steeds een beetje hoop, maar ik ga zondag pas weer testen
Hoi, Ik had 2 dag en voor mijn NOD een heel licht positieve test, maar daarna gewoon een week lang negatieve testen! Na 8 dagen had ik eindelijk weer een positieve test. Die testen reageren op het hcg-hormoon en dat heeft even wat tijd nodig om aangemaakt te worden. Zeker als je een korte cyclus hebt, kan het zijn dat je pas na een paar dagen een positieve test hebt. Groetjes Saskia
Klopt, pas 6 dagen na NOD had ik weer een positieve test. Het was erg frustrerend, eerst een heel licht positieve test, maar daarna gewoon 5 negatieve testen. Dan ga je toch denken dat het misschien is misgegaan of dat je het streepje hebt verbeeld. Gelukkig had ik uiteindelijk toch een duidelijke positieve test en inmiddels een zoontje van 4,5 maand
Hoi Lievelief, Het kan altijd dat je te vroeg hebt getest, maar ik zie ook dat je hiervoor een miskraam hebt gehad en helaas kan het nog weleens voorkomen dat hierna je cyclus wat van slag is. Dus afwachten is het enige wat je kan doen helaas en misschien als je over 2 dagen nog niet ongi bent weer een testje wagen? Heb je symptomen? Ik hoop dat je alsnog positief test! Groetjes Lara
Hoi Lievelief, Ik heb pas na 5 weken positief getest! Maar deze zwangerschap is helaas geeindigd in een miskraam..
Hoi, thanks voor de antwoorden. Ik heb inderdaad wel wat symptomen, dus ik ben benieuwd.. (Misselijk, opvliegers en een doorkomende verstandskies, dit was bij mijn vorige zwangerschap ook zo.. dus ben benieuwd!) Maarja misschien komt dit ook nog wel door mijn MK.. ik wacht rustig af..