Er is deze maand het een en ander mis gegaan bij het gebruik van mijn pil vanwege familieomstandigheden (overlijden) en door dat ik wat daagjes ben weggeweest. Het volgende is gebeurd: 3 augstus ongesteld 7 aug moest ik beginnen met nieuwe strip is niet gebeurd ben pas dinsd 10 aug begonnen woens11 aug weer vergeten donderdag12 weer genomen vrijdag 13 en zaterdag 14 weer vergeten en vanaf 15 augustus heb ik de pil tot nu toe normaal ingenomen (naja normaal natuurlijk is het niet maar ik had er zo mijn redenen voor en het is stom dat het is gebeurd) Heb huisarts al gebeld die zegt gewoon pil doorslikken tot stop week dit zegt apotheek ook kans van zwangerschap is heel groot aanwezig. Ik heb wel meerdere malen gemeenschap gehad in de 1e en 2e week Ik heb al getest 2x met kruitvat 2v5euro en 2x heel licht bijna niet zichtbaar streepje ik moet a.ls woensdag ongesteld worden (vandaag laatste pil) ik maak mezelf helemaal gek. heeft iemand ervaring hiermee en kun je me dan wat advies geven misschien. Alvast heel erg bedankt voor het reageren op dit topic P.s ik snap dat ik niet discreet met mijn pil ben omgegaan. liefs
Tsja, ervaring en advies niet, maar het kan zeker in zulke omstandigheden gebeuren. Je hoofd zal wel naar wat anders gestaan hebben in die situatie. Maar de vraag is meer; stel nou dat je zwanger zou zijn, wat wil je dan? Zou de zwangerschap welkom zijn of niet?
ja absolut het is dan zeker welkom hoor!! Ik vraag me alleen af of het zo is geen idee waar ik het aan zou kunnen merken die testen zijn vaag dus nog geen zekerheid
Tja je kan wel zwanger zijn, maar persoonlijk zou ik dan pas testen als je ongi moet worden. Dit is nl wat ik erover kan vinden via google: Ben je in de eerste week 1 tablet vergeten? De tablet alsnog innemen, ook als je daarvoor 2 tabletten tegelijk moet innemen. Gebruik de eerstkomende week een condoom tijdens het vrijen. Als je in de voorgaande 7 dagen zonder condoom hebt gevreeën dien je, je dokter te raadplegen. De kans bestaat dat je zwanger bent. Ben je meer dan 1 tablet vergeten? Neem contact op met je dokter. Je hebt kans zwanger te worden of te zijn. S6!
Gelukkig, dat scheelt al een hoop!! Tsja, testen voor je menstruatie is tricky, dit kan nog alle kanten op natuurlijk! Dus ik zou inderdaad ook echt je menstruatie afwachten en dan eventueel testen mocht dat nodig zijn. Succes ermee!
Tja, afwachten natuurlijk. Wij kunnen je niet vertellen of je zwanger bent. De kans is aanwezig. De meeste vrouwen hebben wat meer tijd nodig om zwanger te raken, maar ja; 't hoeft maar één keer raak te zijn en dat kan ook net de eerste keer zijn. Wat ik niet goed begrijp; je geeft zelf al aan dat je niet discreet met de pil bent omgegaan. Oké, kan een keer gebeuren. Maar als je dat weet... waarom gebruik je dan geen aanvullende bescherming? Of sla je even over? Je wist namelijk al vanaf het begin dat je niet voldoende beschermd was.
Doet dit er werkelijk aan toe? TS geeft duidelijk aan door familieomstandigheden er niet met haar hoofd bij te zijn geweest, ik denk dat ze hier gewoon op dat moment niet bij stil heeft gestaan.
Ik zelf ben ook door de pil heen zwanger geraakt. Ik heb hem dan niet zoals jij vergeten (maar achteraf gerekend was ik aan de diaree en ziekjes, waardoor de pil ook minder betrouwbaar maakt). Het enige wat je kan doen is wachten op je ongesteldheid dag, als die uit blijft doe je een test is deze negatief, maar nog steeds niet ongesteld zal ik even contact opnemen met je huisarts... Laat je even weten hoe het gaat deze week..
allereerst allemaal heel erg bedankt voor de rteacties @wen1975 en Tubb van Harte met jullie zwangerschap!!! De pil sliken is me idd allemaal ontgaan mn hooft stond ergens anders. Ik heb van morgen nog n test gedaan (heb namelijk gisteren mn laatste pil geslikt maar er gebeurd vandaag voor het eerst helemaal niks het veld van de test blijft wit spier wit dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden ik voelden me gisteren avond wel ineens helemaal niet lekker en had ook wat verhoging 37,8 van mkorgen was dit weer 37,3 normaal is mijn tempratuur 37,1 37,2 dus denk toch dat de ongi eraan komt. Zou het toch wel jammer vinden omdat je er toch wel wat mee bezig bent het is natuurlijk iets heel erg moois in je leven wat ik zeker wil mee maken maar mijn tjd komt nog wel denk ik. Ik wacht woensdag nog even af jullie horen zeker nog van me ik vind jullie hier allemaal erg vriendelijk en behulpzaam daar heb je wat aan heb ook op een ander forum gezetten daar kreeg je van alles naar je hooft (opgekropte frustraties denk ik haha) Meiden allemaal een fijne dag. liefs Butterfly
Wat een onzekerheid door die familie omstandigheden heen.. balen voor je meis.. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en krijg je snel duidelijkheid.. Mocht je morgen nog niet ongi zijn geworden kan je altijd overmorgen nog eens een test doen.. Heel veel succes! xx
Hallo Allemaal even een update. Ik ben gisteren morgen wat bloed verloren maar vraag me af of ik echt ongesteld ben (misschien een ontregelde menstruatie door dat gedoe met de pil) Verlies al vanaf gisteren avond geen bloed meer dus was maar een halve tot hele dag ongesteld. Maar goed ik ben het geworden en voel me stukke beter had echt last van mn hormonen was echt niet te genieten pfff. wie weet komt er nog wat meer deze week groetjes
mijn vriend vraagt zich af of ik nog steeds eventueel zwanger kan zijn ze zeggen soms dat je wat bloed kan verliezen.......... ik heb geen idee hoe dit zit jullie en wat voek je dan precies
Wat vervelend meid. Ik hoop dat alles snel op zijn pootjes terecht komt. Maar als je hoofd door de omstandigeheden er niet naar stond om een pilletje in te nemen kan ik me alleen niet voorstellen dat je hoofd er dan wel naar staat om sex te hebben.....Maar dan kijk ik natuurlijk puur naar mijn eigen gevoelens in zo'n situatie. Maar nogmaals...ik wens je het allerbeste hoor.
Ik zou morgen nog eens testen, hcg verdubbelt zich in 2 a 3 dagen........en als je verder niet ongi wordt woensdag weer testen. Ik had deze zwangerschap een hele rare "ongi" nou niet dus, was pak en beet maar een dag bloed verloren.
ik denk dat ik dan idd maar ff de stad in loop voor een testje echt vreemd hoe je lichaam kan doen hoe ging dat bij jou dan ? Was je ook de pil vergeten ben toch wel erg benieuwd wand ik zie dat je zwanger bent we zullen zien hoe het bij mij afloopt, ik voel me sinds vandaag helemaal niet meer raa heb alleen beetje gevoelige borsten en beetje opgezette buik maar niet misselijk of ongi krampen ofzo.