Ik heb zaterdag een dikke streep gehad nog dikker dan de controle. Zondag morgen iets lichter en s'avonds heel vaag. Mag ik er dan van uit gaan dat de piek is geweest. Hoef ik me dan niet zorgen te maken op de rest van de maand of niet. Ik wil niet mijn ei missen! Dit is dan echt mijn eisprong weekend WIe kan mij hier meer over vertellen liefs klein wonder
ik denk inderdaad dat je nu dit weekend je eisprong hebt en dat je daarna dus nog een dag of twee mag doorklussen en daarna terecht komt op de wachtbank. Als je het niet vertrouwd kun je toch om de dag door klussen.
Ja, dit is je ei-sprong weekend. Ik gebruik de digi-ovu testen van Clear Blue. Daar staat op de bijsluiter dat als je piek vind. Je binnen 48 uur gemeenschap moet hebben om je kansen te vergroten.
Ik heb woensdag ,zaterdag geklust en ik mijn mannetje moet er vanavond ook aan geloven. Het scheelt hij vind het niet iets dat hij vervelend vind. Maar jij denkt dat ik ook morgen en dinsdag moet klussen. Ik ben nu zo bang dat ik hem mis. Dit is de eerste keer dat ik echt de piek krijg en we zijn een half jaar bezig voor mij erg lang.
dank je DaisySanches Ik denk dat ik gewoon de bevestiging nodig heb van iemand. Op mijn lichaam kan ik niet echt vertrouwen. Eerst regelmatig en de laatste keer 6 dagen overtijd van 29 dagen naar een cyclus van 35.
Veel klus plezier. Ik had vrijdag mijn piek, en hebben ondanks mijn verstuikte knie veel klusplezier gehad .