op vrijdag 6 juli bevallen van onze mooie 2de zoon Maisen! na een zwangerschap van 41.1 ze hebben me donderdag met 41wk ingeleid met een ballon.dat was niet prettig.en die zou vanzelf uitvallen met 3cm ontsluiting!had namelijk nog niks van ontsluiting.heel veel harde en zware buiken..die moeilijk waren weg te puffen. elk 4uur een ctg.toen ben ik om half 3 in de nacht naar de wc gegaan en viel de ballon eruit! s ochtends had ik 4cm!ik was blij... toen hebben ze mijn vliezen gebroken..en zou ik binnen een uur weeen moeten krijgen..wat niet gebeurde..dus kreeg ik weeen opwekkers... in t begin was t nog te doen maar naar 4uur hield ik ze niet meer..toen had ik nog steeds 4cm!! ruggeprik gevraagd..komen ze terug met de gynaecoloog..ze vonden t toch prettiger om een keizersnee te doen!!daar was ik zo bang voor en heb gehuild ..ze wisten gelukkig van mijn voorgeschiedenis (alles gevoeld toen bij de eerste..ook met keizersnee) en hebben me gerust gesteld ..en maar de weeen weg puffen ..wat bijna niet meer ging ..maar de keizersnee viel gelukkig mee..maar zijn zware dagen gehad...heel heftig en ben blij dat t voorbij is!!