woensdagavond om 19:11 zijn wij heeeeeeeeeel erg trotse ouders geworden van ons derde kindje , na 2 jongens een klein lief meisje met de naam Ise ze is geboren met haast pffff om 14:00 lag ik aan de ctg waren harde buiken te zien toen ben ik nog een keer gestript door de Vk in t zkh om 16:00 mocht ik naar huis moest wachten tot ik opgehaald werd en ineens kreeg ik regelmatige weeen heb de vk weer gebeld en die stuurde me weer terug naar boven gelijk de verloskamer in om 16:15 en toen had ik nog 2-3 cm ontsluiting , mocht douchen heb ik ook gedaan tot 18:45 toen was ik t beu en wist niet meer wat te doen met die weeen , ben gaan liggen na 3 "normale"weeen kreeg ik perdrang en had ik 8 cm 2 min later ineesn 9cm en heeft de vk de laatste cm geholpen tijdens een wee, en mocht ik persen en om 19:11 werd ons meisje geboren heeeel klein poppetje ben er helemaal trots op om 23;30 mochten we naar huis , nja mochten , moesten want er zijn in 2 uur tijd 4 baby's geboren en de bedjes waren op
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meid Ise Wat toevallig dat al je kids in oktober geboren zijn