Ik wil het even van de daken schreeuwen; IK BEN ZWANGER!!!!!! Ha, dat lucht op Ik heb vanochtend mijn eerste echo gehad. Ik ben echt met lood in mijn schoenen naar de verloskundige gegaan omdat ik bij mijn vorige zwangerschap bij de 10 wkn echo te horen kreeg dat er geen leven meer te zien was.... Dus na 11 weken zwangerschap een currettage gehad. Nu was ik weer net zo zwanger, zelfde symptomen en kwaaltjes. En dan vertrouwen hebben in je lijf, dat ging dus niet. Maar vanochtend een ieniemienie mensje van 2.44 cm en een kloppend hartje....blij, blij, blij En ik heb besloten om er vanaf vandaag van te gaan genieten!
Gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu is verplicht Dit soort berichten zijn zo fijn om te lezen. Ik heb ook een ma gehad en mag over 1,5 week voor de eerste echo. Hopelijk mag ik jouw goede voorbeeld volgen.
Dank allemaal voor jullie lieve berichtjes. Ik merk nu ruim een halve week later dat ik zooooo veel beter in mijn vel zit @ ikapika; duim, duim, duim en hou ons op de hoogte
van harte gefeliciteerd!!!! Schitterend voor je. zelf ook pril zwanger na een MK in november en die onzekerheid en angst is ergens wel constant aanwezig... mijn eerste mijlpaal staat op 5 maart gepland, hoop zo op en kloppend hartje...
@DotjePK, ik heb je voorbeeld gevolgd! Ook ik heb vandaag een kloppend hartje gezien! Ik ben zelfs twee dagen vooruit gezet
Wat goed!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Hoe spannend was het voor dat je om naar deVK te gaan? Ik vond het zoooo spannend. Maar enjoy