Hallo ik ben na lang weggeweest te zijn weer terug. Zal korte uitleg doen. We zijn mei 2006 gestopt met de pil. Augustus 2006 2x heel erg ziek geweest en 108 dagen overtijd maar helaas niet zwanger, toen met 41 graden koorts naar de HA en naar huis worden gestuurd, maar het ging maar niet over en ik weer terug naar de HA die me toch maar ff door stuurde naar ziekenhuis. Van allerlei onderzoeken gehad en ze dachten we wat het was maar wisten niets zeker. Toen Februari 2007 besloten ze toch maar een kleine operatie te gaan doen een Nierpunctie. Daaruit bleek dus dat wat ze dachten ook werkelijkheid werd: Een nierziekte die maar heel weinig voor komt en waar ze niet veel over weten en niets aan te doen is. Maar wel los staat van het feit dat we op eigen krachten nog geen wondertje op de wereld hebben gezet. Heb nu medicijnen en daar is het goed mee te doen. ( dachten we ) Nu dik 1,5 jaar verder te zijn, gaat het wel steeds slechter, laats ( 2 weken geleden ) nog op controle geweest en het was eindelijk voor de eerste maand het zelfde gebleven. Wij waren al bezig mee IVF onderzoeken, en allebei al getest en we moeten allebei gewoon kids kunnen krijgen. Wel is een 7 maanden geleden alles stop gezet omdat het zo slecht ging, anders houden we misschien al IVF gehad. Maar goed ook de gezondheid is belangrijker dan een grote kinder wens volgens de artsen. Ik werd gek van alles en ben op moment dat we hoorde van mijn ziekte depressief geworden, werk kwijt geraakt, alles eigenlijk, behalve mijn Man ondertussen. Na 8 maanden thuis hebben gezeten ben ik weer gaan werken en ook uit de depressie gekomen samen met mijn Man, ik ben daarom dus heel trots op mezelf. We zijn gewoon zelfstandig altijd door gegaan met proberen om zwanger te worden maar nog niets helaas. We zijn ondertussen 2 maanden geleden GETROUWD, en ik heb een nieuwe baan dus een heel nieuw begin dus, we zijn helemaal gelukkig, op 1 ding na dus. Nu ben ik nog maar 1 dag overtijd maar wilde weer eens ff op de site gaan kijken omdat ik nu iets heb wat ik nog nooit heb gehad voordat ik ongi moest worden. Ik heb van allerlei kwaaltjes deze laatste 3 weken. Misselijk in de avond uren. Hele pijnlijke tepels en volle borsten gevoel. Dingen eten die ik al 10 jaar niet meer heb gegeten. Heel erg snel moe en veel moe. Pijnlijk tandvlees. Veel het zuur hebben. Dus ben zo benieuwd deze maand, ik heb vanmiddag wel eens test gedaan ik kon er ff nie meer tegen was weer zo misselijk, maar helaas was negatief, zou het te snel zijn 1ste dag overtijd ( die dag is nog nie eens om , haha ) Ik wilde vragen wat jullie meiden er van vinden en of er iemand is die het ook zo heeft meegemaakt, mijn kwaaltjes dan, die jullie ook nog nooit hebben gehad en toen die ene maand wel en ook zwanger waren. Hoop dat iemand me kan helpen en sorry voor mijn lang verhaal. Verders gaat het hartstikke goed met het kers verse BRUIDSPAAR! Veel liefs
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en succes toewensen! Het is jullie zo gegunt.. Hopelijk heeft er nog iemand een antwoord op je vragen.
Dank je meid. Maar jij kan ook niets zeggen dus, het is allemaal zo raar. Hoop het zo maar denk iedere keer het zal wel niet want is al 2 jaar zo. We zullen zien Liefs
Hallo Winnie, Je zal toch echt binnenkort een testje moeten doen om het zeker te weten. Ik dacht namelijk zelf ook pas dat ik zwanger was... en zie mijn banner. wacht nog een paar daagjes af en doe dan een test. Heel veel succes, hoop voor je dat het raak is je hebt het wel verdiend
Is er niemand die me tips ofzo kan geven? Of iemand die dit ook zo heeft meegemaakt ook qwa kwaaltjes die ik nu allemaal ineens heb ?
He dag lieverd hoopte al dat je terrug zou komen. Ben blij te horen dat het iets beter gaat met je. En nu die postieve test nog he, ik duim met je mee! {|=
Hoi meiden. Gisteren een test gedaan ik kon het niet meer houden hoor. Helaas negatief maar geen buikpijn of niets, dus dacht er is nog hoop ! Helaas vanmorgen ongi geworden maar wel misselijk nog steeds snap er niets van dacht dat het nu naar 2,5 jaar wel eens raak zou zijn vanwege de kwaaltjes die ik nog nooit heb gehad. Denk volgende week toch eens naar de HA te gaan want ik denk dat er iets niet goed zit vanwege die kwaaltjes. Bedankt meiden voor het steunen ! Liefs