De meeste hier weten mijn verhalen wel over mijn net ontdekte nierziekte: De ziekte van berger Zoals jullie weten ben ik al vanaf Februari ziek thuis vanwege de nierziekte wat we nu vanaf April weten, en daardoor ook depressief thuis zit. We hebben 2 weken geleden ook niet zo'n best nieuws gehad van een gynogoloog waar we eindelijk naartoe mochten gaan. We zijn al 1 jaar bezig voor een wondertje maar mijn nierziekte gooit roet in het eten , we hebben te horen gekregen dat ik nu al 40% kans heb op een enstige zwangerschapsvergifteging en dat ik daardoor een hersenbloeding kan krijgen, en ook grote kans op een miskraam, dus het is heel moeilijk voor ons om een gezonde levendig wondertje op de wereld te zetten, 26 Juni moeten we naar Utrecht om verder nieuws enzo te horen over het kinderen mogen krijgen We lopen nu al weken op en neer naar een Internist voor de nierziekte, en iedere keer krijgen we te horen tot over 6 weken. Nu zijn we vorige week geweest naar de Internist en kregen we te horen dat de ziekte aan beide nieren aanwezig is, waar we toch wel flink van schrokken, en vroegen of er iets aan gedaan word, maar nee dat was niet nodig, en weer kregen we te horen tot over 8 weken Nu vanmiddag werd ik geheel onverwachts gebeld door de Internist en die vertelde dat ik volgende week dinsdag om 8 uur opgenomen moet worden in het ziekenhuis voor een operatie, en ook de nacht moet blijven. Ik ben heel erg geschrokken en ben heel erg bang, ze gaan een stukje van mijn nieren afhalen om te kijken of we nog wel kinderen mogen krijgen of de kans echt 40% is op een zware zwangerschap of de kans al 60% is geworden en dan heel erg veel weinig kans hebben om een levend wondertje te wereld te zetten. Ik ben heel erg bang en hoop dat alles goed gaat komen zodat we onze mooie wens toch nog verder kunnen zetten en zo snel mogelijk een wondertje mogen krijgen, volgend jaar trouwen we en dan is onze wereld helemaal compleet, dus we hopen echt op een wonder Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt na al ons nieuws dat we te horen hebben gekregen de laatste weken. Veel liefs winnie en aanstaande man
Allemaal heel erg bedankt. Ik vind het zo fijn dat ik hier net even mijn verhaal kwijt kon, want het breekt me echt op ben er helemaal kapot van. Ik vind het heel fijn dat jullie zo met mij maar ook alle andere meeleven, doet me veel goeds. Liefs winnie
Lieve Winnie, Wat een verselijke onzekerheid zeg! De een kan niet, de ander mag niet..sommige hebben van beide last... Ik wil jou en je aanstaande hub heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat de uislagen positief zullen zijn! Dikke knuf!
Lieve winnie, ik wens jou heel veel sterkte en geluk, ik wens je kracht voor deze moeilijke periode! X
lieve winnie wat naar om te lezen, wij hopen voor je dat de uitslagen positief zullen zijn en dat je des ondanks toch nog een mooi wurmpje ter wereld kan en mag brengen... heel veel geluk toegeenst met je bruiloft en natuurlijk met de verloop van dit alles.. we denken aan je! liefs dionne
Jeetje meid, heftig! Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat er toch een relatief goed bericht komt hoor!
Tjee, wat een verhaal... Ik kan me voorstellen dat zo'n nieuws zwaar aankomt! Ik hoop met jullie mee op een wondertje! Veel sterkte!
hey beiden... leef heel erg met jullie mee! Hoop van ganser harte dat jij er in de eerste plaats helemaal bovenop komt en dat jullie samen een kindje mogen krijgen! Geef de moed niet op hé! Wondertjes (op welke manier dan ook) bestaan als je er kan in geloven! Liefs