Je verhaal heb ik inderdaad ergens gelezen, allemaal best wel zwaar. Ik wens jullie heel veel kracht toe.
Allemaal heel erg bedankt tot nu toe voor jullie medeleven, het doet ons veel. Liefs winnie en aanstaande man
verschrikkelijk wat jou overkomt, het is al sowieso heel erg zwaar als er iets met je nieren niet goed is, ik wens je heel veel beterschap en sterkte en succes, ik hoop dat het allemaal positief zal uitpakken voor je, sterkte meid!
Bah wat een vreselijk nieuws allemaal zeg. Hoop echt dat het goed gaat komen voor jullie...heeel veel sterkte allebei. Liefs Veer
Jeetje Winnie, wat een verhaal.. ik wens jullie ALLE sterkte toe, hopend op een goede uitslag en groen licht voor jullie kinderwens. (en de moed niet opgeven hoor! denk erom!)
lieve Winnie, Wat een ellende kan er dan zo ineens op je pad komen zeg! Ik hoop ze je enigzins goed nieuws kunnen gaan brengen in de toekomst! Hoe voel je je lichamelijk door die nierziekte? Heb je daar ook klachten van? heel veel sterkte voor allebei! Liefs nina
Veel pijn in de buik benen enzo, en heel erg moe heb vaak koorts of longontstekingen dat staat allemaal in verband met de nierziekte. Iedere dag hoofdpijn door de medicatie Mijn menstruatie is ook slecht geweest in het begin van de nierziekte maar nu gelukkig al 2 keer weer goed gegaan, dus daar houden we de moed er maar in. Ik hoop dat het zo blijft en dat ik niet meer pijn ga krijgen maar in der loop van de jaren zal dat toch wel zo zijn want er is verders niets aan te doen als alleen medicatie en ooit een nier transplantatie, want met 1 gezonde nier kun je oud worden maar mijn beide nieren zijn aangetast dus ooit een zware operatie ondergaan zal wel moeten. Liefs winnie en aanstaande man
jeetje meid dat is heftig ik hoop dat je toch ooit je eigen wondertje in je armen mag houden heel veel sterkte
Dat is ook onze grootste wens om zo snel mogelijk een wondertje vast te mogen houden. Maar wel als ons wondertje en ik zelf er gezond door blijven want de kansen zijn wel heel groot. Daarom ben ik ook zo bang, ik heb zoveel schrik hoop dat ik er goed door heen kom volgende week ik ben als de dood voor spuiten enzo en ik krijg er dan 1 in mijn rug dus we zullen zien hoe het gaat gebeuren. Ze hebben me vanuit het ziekenhuis al wel gewaarschuwd dat de verdoving niet alle pijn weg neemt dat de kans groot is dat ik best wel wat pijn kan gaan voelen Liefs winnie
wat een vreselijk nieuws zeg.. Heel veel sterkte toegewenst voor je jullie allebei... Ik hoop dat een eigen prachtig wondertje toch nog mogelijk zal zijn en dat jullie niet heel lang op dit wonder hoeven te wachten.... sterkte in het zh
Ik ben vandaag gebeld door het ziekenhuis en ik moet dinsdag om 8.30 binnen zijn en wordt om 10.30 geholpen ik moet zeker 6 uur plat liggen, en het ergste ik moet 1 nacht blijven Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen jullie zullen van me horen na dinsdag. We gaan eerst nog ff lekker weg het weekeind om alles nog even te vergeten. En dan ga ik me voorbereiden want ben zo bang. Liefs winnie
Ja dat is waar ik nu even veel aan denk we gaan lekker stappen nog het weekeind en dan maar hopen dat alles mee gaat vallen en snel voorbij is zodat we weten of we een gezond wondertje nog op de wereld kunnen zetten. Liefs winnie
heel veel sterkte ...kracht .....en moed gewenst we duimen allemaal voor je en zenden onze kracht naar je zodat je alle hulp krijgt van ons heel veel su6 liefs kaley