Na lang weggeweest, wil ik iets vertellen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winnie1984, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Jeetje Winnie, wat heftig allemaal! Ik wens je héél erg veel sterkte meid!
    Liefs Bloemetje

2. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Hallo allemaal

Ik heb het allemaal achter de rug, het was niet bepaald fijn om te laten doen heb heel veel pijn gehad en toch 1 nachtje moeten blijven.
    Ik mocht woensdag morgen naar huis en het ging allemaal redelijk goed op de pijn na natuurlijk die is langzaam aan het weg gaan en gisteren ( zondag ) ineens in 1 uurtje tijd heel erg veel pijn flink verkouden en zweten en koude rillingen :cry:

We hebben de huisartsenpost toch maar gebeld en moest daar urine in gaan leveren gisteren avond om 11 uur.
    Die hebben ze nagekeken en kwam uit dat er heel veel bloed in mijn urine zit ze adviseerde me om vanmorgen naar mijn Internist te bellen, dat hebben we gedaan en die beld ons vanmiddag terug om te kijken wat we eraan kunnen gaan doen.

Donderdag om half 3 krijgen we de uitslag van de operatie of het goed genoeg is om een Wondertje te mogen maken.
    We zijn heel zenuwachtig omdat we de kans zo graag willen om een gezond wondertje op de wereld te mogen zetten.

Duimen jullie met ons mee?

Liefs winnie
    P.S bedankt voor alle lieve berichten ;)

3. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Hallo allemaal

Ik heb het allemaal achter de rug, het was niet bepaald fijn om te laten doen heb heel veel pijn gehad en toch 1 nachtje moeten blijven.
    Ik mocht woensdag morgen naar huis en het ging allemaal redelijk goed op de pijn na natuurlijk die is langzaam aan het weg gaan en gisteren ( zondag ) ineens in 1 uurtje tijd heel erg veel pijn flink verkouden en zweten en koude rillingen :cry:

We hebben de huisartsenpost toch maar gebeld en moest daar urine in gaan leveren gisteren avond om 11 uur.
    Die hebben ze nagekeken en kwam uit dat er heel veel bloed in mijn urine zit ze adviseerde me om vanmorgen naar mijn Internist te bellen, dat hebben we gedaan en die beld ons vanmiddag terug om te kijken wat we eraan kunnen gaan doen.

Donderdag om half 3 krijgen we de uitslag van de operatie of het goed genoeg is om een Wondertje te mogen maken.
    We zijn heel zenuwachtig omdat we de kans zo graag willen om een gezond wondertje op de wereld te mogen zetten.

Liefs winnie

4. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Hallo allemaal

Liefs winnie

5. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    wij wensen jou en je aanstaande man ook heel veel geluk succes en sterkte toe een collega van mij heeft het zelfde gehad en heeft nu 2 gezonde koters maar ik wil je geen valse hoop geven maar toch kan het ook goed gaan

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Meid wat moeilijk, ik wens jullie veel sterkte toe....

7. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    jeetje wat een verhaal... ben er stil van.
    duim heel erg hard mee voor jullie.

sterkte x

8. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Dank je allemaal meiden.

Ik heb nog even het laatste nieuws ben net thuis uit het ziekenhuis heb gisteren weer een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht ik kon de pijn gisteren avond niet meer uithouden en moest gelijk naar de EHBO komen en kreeg infuus en werd opgenomen.

Nu hebben ze vanmorgen een echo gemaakt en wat denken jullie .....

NIETS OP TE ZIEN, ALLES GOED :(

Maar vanwaar die pijn dan ?
    Die heb ik nu nog en toch mocht ik vanmiddag om 1 uur naar huis.

Donderdag half 3 krijgen we de uitlsag van de operatie hopen we dan maar dat die verder helemaal goed is.

Liefs winnie

9. Meis, ik wens jou en je aanstaande veel sterkte!
    Vreselijk die onzekerheid, niet weten waar de pijn vandaan komt....

Ik zal aan jullie denken en hopen dat jullie de kans krijgen om jullie grootste wens te vervullen!

Een dikke knuf van hier!

10. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    heel veel sterkte meis

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Meid, wat erg! Hopelijk komt het allemaal goed.

Ik wil je graag heel veel sterkte wensen.
    Als er iets is kun je het hier altijd van je afschrijven.

12. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Inderdaad dat is heel fijn, dat ik hier echt alles van me af kan schrijven.
    Iedereen heel erg bedankt voor de steun dat hebben we echt wel nodig.

Donderdag om half 3 gelukkig de uitslag, we hopen zo op 1 keertje goed nieuws.
    Zo gauw we iets meer weten zal ik het jullie melden, meiden heel erg bedankt.

Liefs winnie

13. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Heej lieve meiden,

Vanmiddag om 14.20 is het zover, dan krijgen we de uistlag van de opratie :(
    Ik ben zo zenuwachtig heb net al moeten braken van de spanningen die er allemaal zijn sinds de laatste dagen.

We hopen op heel goed nieuws maar ik denk het slechtste zodat het alleen maar mee kan gaan vallen :cry:

Duimen jullie voor ons mee meiden?

Liefs winnie en aanstaande man

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    phoe wat een verhaal!
    Succes met het wachten op de uitslag.
    Ik duim zeker voor jullie.

Laat je het snel weten!

Sterkte

groetjes debby

15. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Zo meiden de uitslag.

Het is toch duidelijk de nierziekte aan beide nieren, waarvoor ik mijn hele leven onder controle moet blijven staan en medicijnen moet slikken.
    Verder kan ik hier oud mee worden het gaat wel achteruit maar goed daar is altijd nog een nieuwe nier in de toekomst die me kan helpen met het heel oud worden.

Kinderen krijgen mag wel, maar er zitten wat risico's aan:
    * Groeistoornis
    * Miskraam
    * 25 weken bevalling
    * Ernstige zwangerschapsvergiftiging
    * Hersenbloeding voor mezelf met dodelijke afloop
    * Gehandicapt kindje

Maar het kan ook zo zijn dat alles helemaal goed gaat dat is een zekerheid die ze nooit kunnen zeggen, alleen pas als ik zwanger zou zijn,
    en dan sta ik ook streng onder controle bij de GY en de Internist om de week of 2 zeker.
    Dat is alleen maar fijn zodat we er altijd optijd bij kunnen zijn mocht er iets verkeerd gaan.

We gaan ervoor we willen zo graag een mooi wondertje op de wereld zetten, dus we gaan er voor vechten, mocht het nou niet lukken op onze eigen krachten omdat we ook al 1 jaar bezig zijn, dan komen we in aanmerking voor IVF , dat is wel heel fijn zodat we nu gewoon weten dat we altijd een 2de kans hebben om onze droom waar te maken.

26 Juni gaan we alsog naar Utrecht voor meer informatie hoe alles gaat als we zwanger zouden worden en ook voor de vragen over IVF.
    We worden daar goed ingelicht hopen we.

Ook loop ik nu vanaf volgende week donderdag bij een dietiste, omdat ik moet opletten met eten enzo.

Dus al bij al valt het niet tegen ik moet overal mee gaan leren leven en de kans aandurven voor ons wondertje , het zal allemaal eng worden de hele 9 maanden als het zo ver is maar we gaan er 1000% voor.
    Laten we maar hopen dat we een beschermengeltje mogen hebben.

Meiden en iedereen heel erg bedankt voor alle steun.

Liefs winnie ;)

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Als ik jou bericht zo lees, sta je er zelf heel positief en sterk in. Ik wens je heel veel succes met het zwanger worden. En mocht het zo ver zijn dan sta je idd onder strenge controle. Ik wens je het allerbeste!

Liefs Maranka

Deel Deze Pagina