Nou, ben dus bijna 25 weken zwanger. Drie dagen terug kneep ik voor de grap (ja ja, niks te doen ) in mijn borsten omdat het jeukte en tot mijn grote schrik kwamen er druppels vocht uit mijn tepels. Doorzichtig/wittig en reukloos... heel apart. De druppels blijven ook gewoon komen zolang ik in mijn borsten knijp. Best veel dus. Sinds die dag heb ik vaker last van jeuk in mijn borsten (ja, echt IN mijn borsten) en moet er dan echt in knijpen... Met als gevolg weer veleeeee druppels. Als dat er eenmaal uit is, lucht het op. Hebben jullie dit ook???
haha 'nu al' ??? hier begon dat al met 16weken zwangerschap! en hoef er niet eens in te knijpen zoals jij, ik moet hier dan ook echt van die compress dingen gebruiken anders zit mn hele bh onder. snachts slaap ik met een handdoek anders ligt hoeslaken en dekbed helemaal onder
Ik heb het nog niet, maar ik weet van mijn vorige zwangerschappen hoe het is.. Is het bij elke zwangerschap anders ofzo ? Misschien dat ik het nu niet krijg ?? Zit er ook niet echt op te wachten eerlijk gezegd hihi
HIer ook al vanaf 17 weken zwangerschap, maar gelukkig zijn mijn boobs aan de kleine kant en komen dus niet in de verknelling.. Hierdoor komt het vaak alleen als er in geknepen wordt (laatste tijd ook zonder knijpen). Het is heel normaal.
Hmm ja, ik loop sinds een week of twee 's nachts gewoon vanzelf leeg, zodra ik 's avonds mijn bh uitdoe en ga liggen begin ik te lekken . Ik heb vannacht voor het eerst de lilypadz geprobeerd en die lijken vooralsnog te helpen.
wowwwww, het kan dus nog extremer Nou, het is wel een mooi wonder van het lichaam, haha. Maar het valt bij mij dus mee, ik moet er echt in knijpen. Waarschijnlijk duurt het niet lang voordat het er zelf komt uitdruppelen?
Maar wat ik zo vreemd vind is die jeuk en druk in mijn borsten. ik moet het er dan echt uitknijpen, dan lucht het op? Herkenbaar?
nee niet herkenbaar. hier niet in ieder geval. ik hoef niet eens wat te doen en ik loop al leeg mega irritant is dat. ligt ook aan de grootte van je borsten, grote borsten worden sneller verdrukt. ik heb bijv Cup F van mezelf en loop dus hele dag gewoon leeg.
hier begon het al met 10 weken zwangerschap en inmiddels lek ik continue. maar die jeuk en het eruit moeten knijpen herken ik niet.
Ik heb het zelfde als roozjuh.. vanaf 15 weken lopen mijn borsten leeg. De laatste tijd moet ik meerdere malen per dag de compressen verschonen zoveel lekt er uit. Kan er denk ik wel een kleine 50cc uit halen haha ze zijn ook regelmatig VOL! Dat jeuken herken ik wel van de 1e paar weken, toen ze nog niet zo hard lekte. Nu is dat jeuken bij mij veranderd en soort van toeschiet reflex.. prikkelingen in mijn borsten rond mijn tepel en dan spuit het er echt uit (vaak als ik kindjes hoor huilen of baby's zie dat ik dat heb)